کد خبر : 46874
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398- 40: 17

دبیر انجمن اسلامی پزشکان گیلان:

نماینده نباید وامدار باندهای قدرت و ثروت باشد/ ضرورت سرمایه گذاری در گیلان

نماینده نباید وامدار باندهای قدرت و ثروت باشد/ ضرورت سرمایه گذاری در گیلان

دبیر انجمن اسلامی پزشکان گیلان گفت: نماینده ای که وامدار باندهای قدرت و ثروت باشد نمی تواند مشکلات مردم و جامعه را برطرف کنند.

به گزارش گیلانستان، دکتر مجید دلاور امروز در جمع اساتید دانشگاه های رشت با تبریک دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر انقلابی بود که به رهبری یک شخصیت الهی هدایت شد و به پیروزی رسید.
وی با بیان اینکه دهه شصتی ها به آرمان های انقلاب اعتقاد دارند، افزود: آنها پای بند به آرمان های انقلاب و امام راحل هستند اما بسیاری از آنها به حق خود نرسیدند.
این فعال سیاسی اجتماعی به حضور خود در جمع مردم روستاهای مختلف و شنیدن دغدغه‌های جوانان و نگرانی های آنها از مسئولان اشاره کرد و گفت: مردم به شدت از عملکرد و بی تفاوتی برخی مدیران و مسئولان ناراحت هستند.
وی افزود: سیستم مدیریتی کشور بیمار است و به نوعی کم توجهی و یا بی توجهی در مدیران به ویژه مدیران بالادستی وجود دارد و برای مردم ارزش قائل نمی شوند.
دلاور با اشاره به اینکه قدرت دست کسانی افتاده که حفظ موقعیت خودشان مهم تر از مردم است، تصریح کرد: اینها خائن به مردم و نظام هستند.
وی به هزینه های گزاف انتخاباتی برخی کاندیدها در این دوره اشاره کرد و یادآور شد: افرادی که وامدار باندهای قدرت و ثروت هستند نمی توانند نماینده مناسبی برای مردم باشند و کار مفیدی انجام دهند.
عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی پزشکان گیلان، مشکلات کشور را قابل حل دانست و خاطرنشان کرد: مشروط بر اینکه انتخابات و مجلس جدی گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: باید مدیران شایسته و کارآمد داشته باشیم و از ظرفیت های استان به خوبی و در جهت رفع مشکلات بیکاری استفاده شود.
دلاور کمک به تولید کنندگان و فراهم شدن زمینه سرمایه گذاری در گیلان را از جمله راههای برون رفت از مشکلات بیکاری این استان عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار