کد خبر : 52222
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1399- 58: 10

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

نگاه آمریکا به موضوع «حقوق بشر» شعاری است

نگاه آمریکا به موضوع «حقوق بشر» شعاری است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: در موضوع قتل وحشتناک شهروند سیاهپوست آمریکایی که اخیراً اتفاق افتاده بر همگان بار دیگر اثبات شد که نگاه این کشور به موضوع حقوق‌بشر شعاری است.

به گزارش گیلانستان،خلیل بهروزی‌فر، موضوع کشته‌شدن شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس این کشور و اعتراض‌های سراسری مردم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در موضوع قتل شهروند آمریکایی که اخیراً اتفاق افتاده بر همگان بار دیگر اثبات شد که نگاه این کشور به موضوع حقوق‌بشر شعاری است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه تمام ملت‌های دنیا از ادعاهای متناقض آمریکایی‌ها در بحث تساوی و عدالت آگاه هستند عنوان کرد: از این اتفاقات در آن کشور بسیار رخ می‌دهد از طرفی وقتی که افسر آمریکایی خودش مستقیماً مرتکب چنین جنایتی بشود چه انتظاری می‌توان داشت که حاکمیت آمریکا بخواهد حقوق بشر را رعایت کند.

بهروزی‌فر با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها و سردمداران این کشور هدفشان با طرح شعارهای رنگارنگ حقوق‌بشری در حقیقت به انحراف کشاندن افکار عمومی جهان از اتفاقات داخلی و موجه نشان دادن خودشان است تصریح کرد: به علت ماهیت ضدبشری هیچ زمانی دولت و حاکمیت امریکا نتوانسته از حقوق بشر دفاع کند.

وی وجود تروریست دولتی، اقدامات مداخله‌جویانه و جنگ‌طلبانه آمریکایی‌ها را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: اگر آمریکایی‌ها واقعاً در گفتار خود برای دفاع از حقوق بشر صادق هستند پس چگونه است که نه‌تنها هیچ اقدامی برای پایان جنگ و خون‌ریزی در جهان انجام نمی‌دهند بلکه سلاح‌های مرگبار آن را نیز تهیه می‌کنند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس کشته شدن و به خاک و خون کشیدن هزاران کودک، زن و سایر افراد در جنگ‌های داخلی کشورهای مختلف و خاورمیانه و نقش کلیدی آمریکایی‌ها در این جنایت‌ها را متذکر شد و گفت: تبعیض‌نژادی و نژاد‌پرستی آمریکایی‌ها آنجا عیان‌تر می‌شود که همواره از رژیم فاسد و کودک‌کش صهیونیستی حمایت کرده‌اند.

بهروزی‌فر با بیان اینکه حاکمیت و دولت آمریکا همواره و به هر قیمتی که شده از صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار حمایت می‌کنند اظهار داشت: اوج دروغگویی سردمداران آمریکا در بحث حقوق‌بشر آنجا نمایان می‌شود که حتی حاضرند جمعیت یک منطقه را به خاک و خون بکشد تا اینکه بتوانند از یک رژیم فاسد یعنی صهیونیست‌ها حمایت به عمل آورند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار