کد خبر : 47961
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1398- 55: 16

نیاز مبرم کارخانه تولید مواد بهداشتی گیلان به مواد اولیه

نیاز مبرم کارخانه تولید مواد بهداشتی گیلان به مواد اولیه

مدیر کارخانه تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده می‌گوید در چند روز گذشته کارکنان این کارخانه به‌صورت شبانه‌روز در حال فعالیت هستند تا مواد بهداشتی مورد نیاز مردم را تأمین کنند، اما اکنون محصولات اولیه این کارخانه رو به اتمام است و باید چاره‌ای برای این امر اندیشیده شود.

به گزارش گیلانستان کارخانه نیوساد یک کارخانه تولید محصولات بهداشتی آرایشی یک‌بارمصرف است که با توجه به بحران و شیوع بیماری کرونا در کشور و استان گیلان تمامی خطوط تولید محصولات به سمت تولید محلول‌های ضدعفونی دست و مواد آنتی باکتریال تغییر محصول داده و به‌صورت شبانه‌روز در حال تولید محصولات بودند ولی اکنون به علت تمام شدن مواد اولیه با مشکلاتی مواجه شده که نیازمند کمک مسؤولان استانی برای تأمین مواد اولیه است.

به گفته همایون معصومی کار، این کارخانه تولید محصولات یک‌بارمصرف بهداشتی است که پس از شیوع بیماری کرونا در گیلان اکثر خطوط تولید این کارخانه به سمت تولید محلول‌های ضدعفونی رفته است تا مردم با دغدغه کمتری به زندگی خود ادامه دهند.

علیرغم اینکه ظرفیت این کارخانه تولید محصولات بهداشتی در یک شیفت کاری بوده، اکنون تولید خود را به سه شیفت رسانده تا نیازهای جامعه و استان را در راستای پیشگیری از ویروس کرونا برطرف کند.

مدیر کارخانه تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده می‌گوید در چند روز گذشته کارکنان این کارخانه به‌صورت شبانه‌روز و در سه شیفت ایثار در حال کار و تولید محصولات هستند تا بتوانند بخشی از نیازهای بهداشتی استان را برطرف کنند.

معصومی معتقد است برای تولید این میزان از محصولات در سه شیفت و به‌صورت شبانه‌روز از محصولات اولیه که برای ساخت دستمال مربوط ذخیره‌ شده بود استفاده می‌کردیم و اکنون محصولات اولیه ما در حال اتمام بوده و باید راهکاری در این خصوص اندیشیده شود.

وی از مسؤولان درخواست دارد با توجه به سخت بودن تأمین و کمیاب بودن عرضه محصولات اولیه عرضه محصولات بهداشتی با مدیریت انجام شود تا تولیدکنندگان و واردکنندگان بتوانند محصولات اولیه را در اختیار ما قرار دهند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار