کد خبر : 60560
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399- 29: 11

جانشین ستاد کرونا در گیلان:

نیمی از مبتلایان در دورهمی ها کرونا گرفتند/ اعمال محدودیت های یلدایی

نیمی از مبتلایان در دورهمی ها کرونا گرفتند/ اعمال محدودیت های یلدایی

جانشین ستاد کرونا در گیلان، با بیان اینکه براساس آمارهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، ۵۲ درصد از مبتلایان به کرونا در میهمانی ها و دورهمی ها شرکت کردند، گفت: مردم در شب یلدا از برگزاری دورهمی پرهیز کنند تا زنجیره کرونا را قطع کنیم.

به گزارش گیلانستان، محمود قاسم نژاد، از اعمال محدودیت های جدید کرونایی خبر داد و اظهار کرد: طی امروز و فردا، ۲۹ و ۳۰ آذرماه در تمامی شهرهای کشور و در سطح استان گیلان محدودیت های تردد اعمال می شود.

وی با بیان اینکه محدودی های دو روزه فارغ از وضعیت زرد، نارنجی و قرمز شهرهاست، افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، منع تردد از ساعت ۲۱ الی چهار صبح به ساعت ۲۰ الی چهار صبح تغییر پیدا خواهد کرد و خودروهای شخصی اجازه تردد ندارند.

جانشین رئیس ستاد کرونا در گیلان، با اشاره به اعمال محدودیت فعالیت برای اصناف گروه های دو، سه و چهار، خاطرنشان کرد: به غیر از اصناف گروه یک، دیگر اصناف طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه فارغ از وضعیت سه گانه کرونایی اجازه فعالیت ندارند و بعد از ساعت ۱۸ همه اصناف تعطیل خواهند شد.

قاسم نژاد در گفت و گو با خبر شبکه باران، از مردم استان گیلان و کلیه اصناف خواست رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا را طی این دو روز در دستور کار خود قرار دهند و گفت: از روز دوشنبه مجددا فعالیت اصناف مطابق با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در آستانه شب یلدا و خطر برگزاری دورهمی ها قرار داریم، خاطرنشان کرد: طبق آمارهای ارائه شده توسط وزارت بهداشت، ۵۲ درصد از مبتلایان به کرونا مربوط به میهمانی ها و دورهمی ها هستند لذا مردم در شب یلدا از برگزاری دورهمی پرهیز کنند تا زنجیره کرونا را قطع کنیم.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار