کد خبر : 45214
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1398- 34: 17

هر کارخانه سنگر نبرد با دشمن/ ۱۰ هزار کارگر گیلانی عضو بسیج اصناف هستند

هر کارخانه سنگر نبرد با دشمن/ ۱۰ هزار کارگر گیلانی عضو بسیج اصناف هستند

سرهنگ «حسین پورحیدری» امروز(پنج‌شنبه، ۵ دی)‌در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در رشت اظهار کرد: حمایت از قشر کارگر و تولیدات داخلی از اهداف مهمی است که بسیج اصناف سپاه قدس گیلان آن را پیگیری و مطالبه می‌کند.

به گزارش گیلانستان سرهنگ «حسین پورحیدری» امروز(پنج‌شنبه، ۵ دی)‌در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در رشت اظهار کرد: حمایت از قشر کارگر و تولیدات داخلی از اهداف مهمی است که بسیج اصناف سپاه قدس گیلان آن را پیگیری و مطالبه می‌کند.

 

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کمک به سیل‌زدگان، تعیین شیفت ایثار و ترویج استفاده از تولیدات داخلی از اهم فعالیت‌های در حال انجام است گفت: در بسیج اصناف همچنین گروه‌های جهادی تخصصی در حوزه امداد و نجات، آتش‌نشانی، بحران، رانندگان و تاسیسات، تولید، صنعتی و… تشکیل شده و در حال فعالیت هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه در دهه فجر برنامه‌های متفاوتی در این بخش پیش‌بینی شده است خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال در قالب جشنواره فجر از ۶ نفر که بهترین طرح و ایده را در بخش تولید داشته باشند تجلیل خواهد شد.

 

پورحیدری با بیان اینکه ۱۰ هزار کارگر در گیلان عضو بسیج اصناف هستتد تصریح کرد: از این مجموع هشت هزار و ۵۰۰ نفر مرد و یک هزار و ۵۰۰ نفر زن هستند.

 

مسئول بسیج اصناف سپاه قدس گیلان افزود: ۸۸ هزار واحد تولیدی در کشور فعال است که از این مجموع چهار هزارو ۷۰۰ واحد تولیدی در گیلان وجود دارد.

 

وی با تاکید براینکه تفاهم‌نامه‌هایی جهت حمایت از تولید با دستگاه‌های اجرای منعفد شده است خاطرنشان کرد: توسعه و ارتقا سطح سلامت در بین آحاد جامعه، تفاهم‌نامه آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، آسیب‌های عفاف و حجاب از جمله تفاهم‌نامه‌های بود که با دستگاه‌های مختلف منعقد شد.

 

پورحیدری خاطرنشان ساخت: هر کارخانه یک سنگر نبرد با دشمن است و هر کارگر نیز در شرایط فعلی تحریم‌ها و تهدیدهای گسترده یک رزمنده به شمار می‌آید.

پایان پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار