کد خبر : 33483
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 بهمن 1397- 19: 11

هزینه بیش از ۴ میلیارد ریالی اداره بهزیستی آستارا در بخش اجتماعی

هزینه بیش از ۴ میلیارد ریالی اداره بهزیستی آستارا در بخش اجتماعی

رییس اداره بهزیستی بندر آستارا از هزینه چهارمیلیارد و ۴۵۶ میلیون ریالی این اداره در بخش اموراجتماعی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تلفن اورژانس اجتماعی ۹۰۳ بار به صدا در آمد.

به گزارش گیلانستان  « فریبرز خورشیدی» شب گذشته( یکشنبه، ۱۴ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که در محل اداره بهزیستی برگزار شد، اظهارکرد: دو هزار و ۴۰۰ نفر تحت‌پوشش اداره بهزیستی بندر آستارا هستند.

رییس اداره بهزیستی بندر آستارا با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون در بخش امور اجتماعی چهارمیلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: در این مدت سه میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال در بخش توانبخشی و  ۲۴۸ میلیون ریال در بخش پیشگیری هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تلفن اورژانس اجتماعی بندر آستارا ۹۰۳ بار بار به صدا در آمده است، تصریح‌کرد: در این مدت به ۷۸۶ تماس‌گیرنده خدمات ارائه شد.

خورشیدی با بیان اینکه در این مدت همچنین برای پروتز ۱۳ نفر از معلولان تحت‌پوشش اداره بهزیستی آستارا اقدام شد، گفت: برای پروتز این تعداد افراد بیش از ۷۰ میلیون ریال مستمری پرداخت شد.

وی افزود: یک‌هزار و ۷۰۰ نفر مستمری‌بگیران بخش توانبخشی اداره بهزیستی بندر آستارا هستند.

رییس اداره بهزیستی بندر آستارا با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون به چهار نفر ۲۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است، تصریح‌کرد: همچنین در این مدت به هفت نفر یک‌میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال کمک هزینه اشتغال پرداخت شد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت هفت خانم سرپرست خانوار برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

خورشیدی از فعالیت سه کمپ ترک اعتیاد در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: با توجه به تقاضای زیاد جهت ترک اعتیاد، به راه‌اندازی مرکز جدید در شهرستان آستارا نیاز داریم.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار