کد خبر : 97516
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402- 12: 19

هشدار هواشناسی سطح زرد در گیلان صادر شد

هشدار هواشناسی سطح زرد در گیلان صادر شد

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور ۲ هشدار زرد هواشناسی برای استان خبر داد و گفت: مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

به گزارش گیلانستان، محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرا جوی غالباً پایدار طی امروز در منطقه است.

 

وی با بیان اینکه طی این مدت گاهی به سبب شکل گیری ناپایداری‌های موقتی، بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست، افزود: به تدریج از روز دوشنبه با تقویت جریانات شمالی و نفوذ توده هوای ناپایدار روند تغییر می‌کند.

 

دادرس ادامه داد: افزایش ابر، کاهش نسبی دما، به تناوب بارندگی (گاهی رگباری و موقتی شدید)، وزش باد (برخی نقاط موقتی شدید) و رعد و برق و احتمال تگرگ تا اواسط هفته پیش بینی می‌شود.

 

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور ۲ هشدار زرد هواشناسی جوی، کشاورزی برای استان خبر داد و گفت: مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

 

دادرس با بیان اینکه تمهیدات در بخش کشاورزی اندیشیده شود، ادامه داد: از تردد در جاده‌ها به ویژه در محورهای کوهستانی و فعالیت کوهنوردی طی این مدت پرهیز شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار