کد خبر : 45729
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398- 55: 10

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

هیچ جای دنیا دیگر برای آمریکا امن نیست

هیچ جای دنیا دیگر برای آمریکا امن نیست

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا شهادت «سردار سلیمانی» سبب ایجاد همدلی در کشور دانست و گفت: با شهادت این سردار رشید اسلام دیگر هیج کجای دنیا برای آمریکا امن نیست.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» و یاران شهیدش در جبهه مقاومت در مسجد جامع لنگرود با اشاره به اینکه ما امنیت، آرامش و اقتدار و خود را مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: شهدا زنده‌اند و در نزد خداوند متعال روزی می‌خوردند.

وی به غم و اندوه رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران در فراق شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: سردار سلیمانی نمونه‌ای کامل و برجسته از تربیت یافتگان مکتب اسلام و امام خمینی (ره) است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه با اشاره به حضور شخصیت‌های برجسته همانند ابوذر و عمار در صدر اسلام، تصریح کرد: امروز ما افتخار می‌کنیم که در زمان حاج قاسم سلیمانی که یار و یاور اسلام و انقلاب بودند زندگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود یک ملت را وارد میدان مبارز با استکبار جهانی کرد، افزود: دشمن هرگز متصور نبود که با شهادت یک مجاهد بزرگ و یک سردار ملی زمینه یکدلی و همدلی ملت ایران را فراهم کرده و همگان را به خون خواهی و انتقام سخت از دشمن به پا می‌دارد.

حجت الاسلام ادیانی با تأکید بر اینکه مقامات آمریکا با این اقدام خود دیگر در هیچ کجای دنیا نمی‌توانند احساس امنیت و آرامش داشته باشند، گفت: سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» هم در دوران حیات خود و هم امروز بعد از شهادت مظلومانه خود به قدرت بزرگ‌تری علیه استکبار جهانی تبدیل شده است.

وی در ادامه به توصیف برخی ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و ایشان را نماد واقعی از محب اهل بیت توصیف کرد، بیان کرد: این شهید بزرگوار هیچگاه اسیر القاب و عنوان نشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه امسال و اهمیت این انتخابات با توجه به اتفاقات اخیر، افزود: با انتخاب اصلح در این انتخابات می‌توانیم تمام نقش‌های دشمن برای نفوذ را خنثی کنیم.

ادیانی با بیان اینکه راهبرد دشمن ایجاد ناامنی از طریق اعتراضات اقتصادی و تبدیل به اعتراضات اجتماعی است، گفت: اگر می‌خواهیم خون شهدا پایمان نشود باید به کسانی رأی دهیم که همرنگ مردم و از جنس مردم باشد و فرد متمول نمی‌تواند درکی از درد مردم داشته باشند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار