کد خبر : 100503
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402- 37: 18

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

هیچ کس نباید در کشور به دلیل فقر از تحصیل باز بماند

هیچ کس نباید در کشور به دلیل فقر از تحصیل باز بماند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تامین مسکن، ازدواج و شرایط تحصیل را شاخصه های مهم توانمندسازی برشمرد و گفت: کسی نباید در کشور به دلیل فقر و نداری از تحصیل باز بماند.

به گزارش گیلانستان، حبیب الله آسوده ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از ۵۰۰ مؤسسه خیریه و تشکل‌های استان گیلان، اظهار کرد: این همایش همزمان در گیلان و سراسر کشور برگزار می‌شود و با استمرار تکریم از خیرین و فعالین این عرصه در صدد تقویت فرهنگ خیرخواهی هستیم.

 

وی با تاکید از لزوم تکریم از کارآفرینان و ارزش آفرینان جامعه، افزود: نگاه حمایتی و تشویقی از کارآفرینان منجر به اعتلای فرهنگ خیرخواهی می‌شود.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه مؤسسات خیریه نقش محوری در محرومیت زدایی دارند، گفت: گره‌های زیادی توسط مؤسسات خیریه و فعالین این حوزه در جامعه گشوده می‌شود و این گره گشایی‌ها باید مورد توجه و تکریم قرار گیرد.

 

آسوده با بیان اینکه خدمت به محرومین و نیازمندان یک فرصت طلایی است، اضافه کرد: مؤسسات خیریه روزهای طلایی را در خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان سپری می‌کنند و نقش مؤثری در کاهش محرومیت و آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم پیشران توسعه کشور است، افزود: در امورات خیریه و گره گشایی از محرومان نقش مردم بی بدیل و اثربخش است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، توانمندسازی نیازمندان را راهبرد و سیاست مهم این نهاد انقلابی برشمرد و بیان کرد: پیکان فعالیت‌های کمیته امداد امام (ره) به سمت توانمندسازی محرومین و نیازمندان نشانه رفته است.

 

آسوده با بیان اینکه تقویت تحصیلی و فراهم سازی علم آموزی یکی از شاخصه‌های توانمندسازی است، گفت: اجازه ندهیم کسی در کشور به دلیل فقر و نداری از تحصیل باز بماند.

وی با تاکید بر لزوم بسترسازی ازدواج جوانان، افزود: ایجاد شرایط برای ازدواج آسان برای فرزندان بی بضاعت فراهم شود.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، تأمین مسکن و سرپناه را شاخصه مهم دیگر توانمندسازی محرومان و نیازمندان برشمرد و بیان کرد: با کمک و مشارکت مردم مساله مسکن محرومین و نیازمندان حل شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار