کد خبر : 46818
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1398- 50: 17

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد:

واگذاری ۴ واحد مسکن محرومان در رشت/ تکمیل ۴۲ واحد تا پایان سال

واگذاری ۴ واحد مسکن محرومان در رشت/ تکمیل ۴۲ واحد تا پایان سال

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از واگذاری ۴ واحد مسکن محروم این شهرستان در طول دهه فجر خبر داد و گفت: ۴۲ واحد مسکونی تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

به گزارش گیلانستان سرهنگ جمشید اصحابی کمک به نیازمندان و ساخت مسکن برای مستضعفین را اصلی ترین رویکرد سپاه در ابعاد اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: سپاه و بسیج دو بال واحد انقلاب اسلامی برای ارتقای منزلت اجتماعی و کمک به همنوعان، ساخت مسکن محرومین را در کنار سایر اقدامات در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از ضروری‌ترین نیازهای هر خانواده ایرانی است، افزود: بسیج و سپاه با تکیه بر نیازهای درونی و ظرفیت خیران در کنار دولت قرار گرفته و ساخت مسکن متناسب با نیاز را از برنامه‌های اولویت‌دار خود می‌دانند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه تاکنون هزاران واحد مسکونی توسط سپاه برای مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر و محروم ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است، گفت: تا پایان امسال ۴۲ مسکن در رشت ساخته و تحویل متقاضیان آن خواهد شد.

اصحابی با بیان اینکه در طول دهه فجر امسال ۴ واحد مسکن محرومین در رشت به بهره برداری می‌رسد، افزود: این واحدها به ابعاد ۵۰ مترمربع هستند و برای هر یک کدام ۶۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد، سپاه و خیران هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تعداد بیشتری از مسکن‌های محرومین نسبت به امسال در رشت افتتاح و به بهره‌برداری رسید، گفت: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه رشت ۵۰ واحد مسکن محرومین که عمدتاً تحت پوشش کمیته امداد بودند ساخته و در اختیار متقاضیان آن قرار گرفت.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار