کد خبر : 62492
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399- 05: 18

مدیر کل مخابرات منطقه گیلان:

وجدان و تعهد کاری از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است

وجدان و تعهد کاری از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است

پارسایی با تاکید بر رعایت پوشش اسلامی در محیط اداری گفت: وجدان و تعهد کاری از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش گیلانستان، «علیرضا پارسایی» امروز(پنج‌شنبه، ۱۶ بهمن) در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل مخابرات ضمن اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی گفت: تصور بعضی از امر به معروف و نهی از منکر تنها مسئله عفاف و حجاب اسلامی است در صورتی که به غیر از این امر وجدان کاری، تعهد کاری و انجام دقیق وظایف محوله از مصادیق مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

مدیرکل مخابرات گیلان با بیان اینکه حجاب یک موضوع اجتماعی است عنوان کرد: حجاب یک مسئله اجتماعی است که رعایت آن سلامت و سالم سازی جامعه را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر رعایت پوشش اسلامی در محیط اداری عنوان کرد: عفیف بودن هم جامعه را از بسیاری از آسیب ها مصون می دارد و هم از طرفی رعایت حجاب بدون درنظر گرفتن عفت و حیا نمی تواند منجر به سلامت جامعه شود.

پارسایی رعایت عفاف و حجاب را تنها مربوط به بانوان ندانست و بیان داشت: عفاف شامل بسیاری از رفتارها می شود که باید تمام افراد به خوبی عفیف بودن را در معاشرت، رفت و آمد و بسیاری از موارد دیگر رعایت کنند چرا که عفاف زیربنا و مهمتر از حجاب است.

در ادامه «حسینی» دبیر شورای امر به معروف مخابرات منطقه گیلان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده، بر نکاتی همچون حساسیت نسبت به معروف و منکر، ترویج فرهنگ امر به معروف، ایجاد زیرساخت های مطالبه گری، آموزش، فرهنگسازی و حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار