کد خبر : 97729
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402- 48: 21

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

وحدت شیعه و سنی از برکات مهم انقلاب اسلامی است

وحدت شیعه و سنی از برکات مهم انقلاب اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه قرآن محور وحدت در جامعه است، گفت: وحدت شیعه و سنی از برکات مهم انقلاب اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز جمعه در همایش دختران حاج قاسم منادیان وحدت در رضوانشهر اظهار کرد: حاج قاسم اسوه و منادی واقعی وحدت در جهان اسلامی است.

 

وی با اشاره به تلاش‌های حاج قاسم در امنیت سازی در منطقه افزود: خط کشی مذهبی در مرام، منش و رفتار حاج قاسم نبود و به خاطر این منش پدرانه و مهربانانه مورد پذیرش و محبت همه قرار گرفته بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه خدامحوری و خداباوری در مسیر وحدت شکل می‌گیرد، گفت: توجه به کلام خدا و قرآن و عمل به آن وحدت آفرین است.

 

حجت الاسلام مهدوی، رسیدن به مقام معیت رسول خدا را لازمه وحدت برشمرد و بیان کرد: وحدت از مسیر پیروی و اطاعات از رسول خدا می‌گذرد.

 

وی با تاکید بر لزوم وحدت آفرینی در جامعه افزود: وحدت مایه تعالی، آرامش و سعادتمندی جامعه می‌شود موضوعی که دشمن به جد مخالف آن است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه قرآن محور وحدت در جامعه است، گفت: دشمن دنبال حذف قرآن و عمل به آن در لایه‌های مختلف زندگی است.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به همدلی و هم زبانی شیعه و سنی در کشور، بیان کرد: وحدت شیعه و سنی از برکات مهم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار