کد خبر : 103993
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402- 56: 12

ورود سامانه سرد بارشی دیگر به گیلان

ورود سامانه سرد بارشی دیگر به گیلان

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود سامانه سرد بارشی به گیلان گفت: با نفوذ سامانه سرد بارشی به گیلان، دمای هوا از فردا تا چهارشنبه ۱۰ تا ۱۵ درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.

محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ورود سامانه سرد بارشی به گیلان اظهار کرد: با نفوذ سامانه سرد بارشی به گیلان، دمای هوا از فردا تا چهارشنبه ۱۰ تا ۱۵ درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت فردا وزش باد در برخی مناطق وزش باد شدید، رعد وبرق، احتمال تگرگ و در ارتفاعات و دامنه‌ها برف وکولاک پیش بینی شده است، گفت: این سامانه بارشی تا چهارشنبه در گیلان ماندگار است و از روز سه شنبه در برخی مناطق مستعد جلگه‌ای استان احتمال بارش مخلوط برف و باران وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی گیلان شرایط جوی برای انجام فعالیت‌های صیادی را مناسب دانست و بیان کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۵۰ سانتی‌متر بوده و برای انجام انواع فعالیت‌های دریایی مناسب است ولی از فردا تا چهارشنبه شاهد وضعیت جوی نامناسب در دریا خواهیم بود به‌طوری که ارتفاع موج بیش از ۲ متر می‌رسد.

دادرس با بیان اینکه دمای هوای شهر رشت در حال حاضر ۹ درجه سلسیوس و رطوبت هوای این شهر ۹۳ درصد است، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته رشت با دمای چهار درجه سلسیوس سردترین و رودبار با دمای ۲۱ درجه سلسیوس گرم‌ترین مناطق استان بوده است.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار