کد خبر : 41288
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398- 26: 11

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

وضعیت اقتصادی کشور ‌زیاد خوب نیست

وضعیت اقتصادی کشور ‌زیاد خوب نیست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضعیت اقتصادی کشور به علت تحریم‌ها و اختلالاتی که در کسب درآمدهای نفتی پیش آمده زیاد خوب نیست.

به گزارش گیلانستان سیدکاظم دلخوش، با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهرستان صومعه‌سرا با وجود کمبود اعتبارات در سطح کشور با سرعت خوبی در حال انجام است، اظهار داشت: سد لاستیکی صومعه‌سرا واقع در منطقه بازارجمعه که کارکردهای متنوعی برای آن پیش‌بینی شده ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس از پیگیری‌ها و رایزنی‌های خود با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و عنوان کرد: وضعیت اقتصادی کشور به علت تحریم‌ها و اختلالاتی که در کسب درآمدهای نفتی پیش آمده زیاد خوب نیست اما با تمام این‌ها پروژه‌های این شهرستان ضمن تأمین اعتبار با سرعت خوبی در حال ساخت هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تلاش‌های خود برای گرفتن بودجه و اعتبار جهت ادامه ساخت و تکمیل پروژه‌های راه‌سازی شهرستان صومعه‌سرا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تأمین مصالح، تأمین قیر مورد نیاز و پرداخت مطالبات پیمانکاران این حوزه به خوبی انجام شده و طرح‌ها نیز پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

دلخوش مشخصاً در مورد روند ساخت پروژه چهار خطه کردن محور خمام – پیربازار – ضیابر سخن گفت و ابراز داشت: اجرای این طرح که همواره یکی از خواسته‌ها و مطالبات عمده مردم صومعه‌سرا و یکی از آرزوهای بنده بود با پیگیری‌هایی که کردم هم‌اینک کد دار شده است و به آن اعتبار و منابع مالی مورد نیاز اختصاص پیدا می‌کند.

وی تأمین اعتبارات لازم برای اجرای پروژه راه‌سازی محور فومن – صومعه‌سرا – پونل و ادامه ساخت آن را مورد اشاره قرار داد و گفت: با وجود اینکه بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی کشور امسال برای تأمین اعتبار به مشکل برخوردند اما با جذب به موقع منابع مالی پروژه مذکور تقریباً ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه پیمانکار پروژه راه‌سازی کلیدبر به ماسال مشخص شده و به زودی تجهیز کارگاه آن نیز انجام می‌شود اظهار داشت: برای طرح راه‌سازی کمربندی مسیر بازار جمعه – کلاشم به صومعه‌سرا امسال معادل ۷.۵ میلیارد تومان برای آن اعتبار جذب کردیم و مراحل ساخت آن نیز رضایت‌بخش است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تخصیص اعتباری بالغ بر ۵ و نیم میلیارد تومان برای ادامه ساخت پروژه سد لاستیکی شهرستان صومعه‌سرا را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در مدت اخیر تمام سعی و تلاش ما این بود که به علت کمبود منابع مالی پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا شهرستان صومعه‌سرا به هیچ عنوان تعطیل نشوند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار