کد خبر : 56325
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1399- 08: 19

قابل توجه اداره‌کل ارشاد گیلان؛

وقتی خبرنگاران اجازه هیچ انتقادی ندارند/ محکومیت حبس برای ۲ خبرنگار مطالبه‌گر ماسالی!

وقتی خبرنگاران اجازه هیچ انتقادی ندارند/ محکومیت حبس برای ۲ خبرنگار مطالبه‌گر ماسالی!

.

«خواستند شما را دفن کنند، غافل از اینکه شما بذر بودید

اکنون مردم ماسال همه حامی عبدالرضا استودان و هادی منفرد هستند

خواستند کاری کنند که هیچکس متوجه این موضوع نشود و دیگر خبرنگاری جرات نکند از فساد بنویسد اما حالا همه دارند از همان موضوع می نویسند و خبرش مانند بمب در شهر پخش شده است

به گزارش گیلانستان، عبدالرضا استودان و سیدهادی منفرد، ۲ نفر از زحمتکشان عرصه رسانه ماسال به حبس محکوم شدند. می پرسید چرا؟ به این دلیل ….

“” همواره در گوشه و کنار ورزش شنیده می‌شد که بعضی از مربیان برخی از کودکان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌دادند اما نه مدرکی وجود داشت و نه کسی جرات علنی کردن این موضوع تاسف بار را نداشت. ماسال نیوز در نامه ای به سپاه، فرمانداری ، امام‌جمعه ، اطلاعات و اداره ورزش‌‌ و جوانان ( نامه موجود است ) در مردادماه ۹۸ عنوان کرد که چنین موردی در ماسال رخ داده است و خواستار رسیدگی مسئولین به این موضوع شد اما پس از یک ماه وقتی هیچ عکس العملی از جانب مسئولین نشان داده نشد، کانال تلگرامی ماسال نیوز بدون اشاره به نام مربی و فقط با ذکر اینکه در شهرستان چنین فسادی وجود دارد مطالبی کار کرد
چند تن از مربیان از ماسال نیوز شکایت کردند ( خودشان بارها گفتند که تعدادی از مسئولین شهرستان از آنها خواسته اند که از ماسال نیوز شکایت کنند) و در کمال تعجب دادگاه مطبوعات گیلان، با استفاده از قانون ماده ۷۴۶، عبدالرضا استودان و سیدهادی منفرد سردبیر و مدیرمسئول ماسال نیوز را به ۴ و ۹ ماه حبس تعزیری محکوم کرد ( یعنی حتی اگر شاکیان خصوصی نیز رضایت دهند، بازهم متهمین بایستی حتما به زندان بروند ) . این در حالی است که معمولا دادگاه مطبوعات در صورت اثبات تخلف توسط خبرنگاران به جرم نشر اکاذیب یا تشویش اذهان عمومی مجازات جریمه نقدی و حبس تعلیقی را در نظر میگیرد اما با توجه به حکم تعزیری، این دو زحمتکش عرصه خبر و رسانه شهرمان باید حتما به زندان بروند “”

با این حکم که متاثر از شکایت منابع طبیعی از ماسال نیوز هم بود ( به دلیل انتشار متنی در مورد تخریب دکه های بین راهی ییلاقات ) ، اکنون منفرد و استودان تکثیر شدند حالا اکثر مردم و خانواده های ماسالی که فرزند دارند حامی منفردها و استودانها هستند. اکنون حرف اکثر محافل در سطح شهر و حتی فضای مجازی در تسخیر حامیان عدالت خواهی در دفاع از استودان و منفرد می باشد. در پایان چه استودان و منفرد به زندان بروند و چه نروند، بهتر است در مورد موضوع تاسف بار آزار اکنون حرف اکثر محافل در سطح شهر و حتی فضای مجازی در تسخیر حامیان عدالت خواهی در دفاع از استودان و منفرد می باشد. در پایان چه استودان و منفرد به زندان بروند و چه نروند، بهتر است در مورد موضوع تاسف بار آزار جنسی کودکان در کلاس های ورزشی روشنگری شود که آیا این موضوع صحت دارد یا خیر و این مهم یک بار برای همیشه خاتمه یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار