کد خبر : 18677
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1396- 39: 22

چرا یکی از مربیان پر افتخار ورزش ملی باید مورد شکایت مدیرکل ورزش و جوانان گیلان قرار بگیرد؟!

چرا یکی از مربیان پر افتخار ورزش ملی باید مورد شکایت مدیرکل ورزش و جوانان گیلان قرار بگیرد؟!

شکایت مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان علیه یکی مربیان پرافتخار ورزش ملی/ باید رهنما در محاکم قضایی بخاطر توهین به نظام جهموری اسلامی محاکمه شود

به گزارش گیلانستان به نقل از خطیب آنلاین، در اواخر شهریور ماه جاری بود که سیدمصطفی رضا زاده مشاور مدیرکل  ورزش و جوانان و سرمربی سابق تیم های ملی موی تای و کیک بوکسینگ کشور طی گفت و گویی ضمن اشاره به مشکلات ورزش استان ، اعلام داشت که رهنما ورزش استان را رو به نابودی کشانده است . متعاقب این گفت و گو ، دوستان آقای رهنما به نیابت از ایشان ، به دفاع از وی برآمدند و ضمن محکوم کردن آقای رضا زاده ، وضعیت ورزش استان را مناسب ارزیابی کردند . این جدال رسانه ای اما پایان نیافت و دیگر دوستانی از ورزش گیلان اقدام به یادداشت هایی علیه رهنما نمودند و  در نهایت خود رهنما در نشستی با هیئت های ورزشی استان منتقدین خود را ” مخربان ورزش” نامید و گفت ؛ در همان ابتدا گفتم به شغالان باج نمی دهم و نمی توان برخی مخربان ورزش را به دیدن افتخارات و  رکوردهای نادر!! ورزش گیلان در سال های اخیر مجبور کرد.”

مواضع جدید مدیرکل ورزش و جوانان  مجددا باعث شد که یادداشت هایی علیه ایشان منتشر شود و او را به خاطر توهین به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ، به گربه صفتی متهم نبودند اما ظاهرا رهنما برای این که از مخالفان چشم زهری بگیرد اقدام به شکایت علیه سید مصطفی رضا زاده در دادگستری نموده است که حتی تصویر شکایت در فضای مجازی دست به دست می چرخد . جامعه ورزش استان با تعجب از شکایت مدیرکل ورزش و جوانان علیه رضا زاده که حتی در نشست های اداری و جمعی ورزش از انواع کلمات نا بهنجار استفاده می کند ،  می پرسند که رهنما از چه چیزی شکایت کرده است ؟ و اگر کارنامه قابل قبولی دارد چرا به با آمار و اعداد به افکار عمومی پاسخ نمی گوید و به جای اقناع افکار عمومی ، به شکایت از بزرگان ورزش استان روی آورده است ؟

جامعه ورزش استان از مصاحبه رضا زاده تلقی اهانت ندارد که رهنما علیه ایشان به دستگاه قضایی شکایت برده است بلکه اظهارات رضا زاده نقد عملکرد مدیریت استان است که بارها در نشریات و سایت ها مطرح شده است  و حتی گفت و گوی رضا زاده در برابر یادداشت تفصیلی روزنامه معین تحت عنوان” فراز و فرودهای یک مدیر دو ساله” هیچ است اما چون مدیرمسئول روزنامه معین سرپرست اداره کل اجتماعی استانداری گیلان بود رهنما جرات نکرد علی وی شکایت کند . به هر حال افکار عمومی منتظرند  ببینند  که فرجام این پرونده به کجا ختم خواهد شد ؟. بدیهی است دستگاه قضایی بر اساس عدل و داد و موازین شرعی و قانونی به این شکایت رسیدگی خواهد کرد و اطمینان داریم که دستاورد رهنما در این پرونده همانند دوران مدیریتش در ورزش و جوانان ،  چیز دندانگیری نخواهد بود ! اما چند نکته :

یکم : برای این که رهنما مدیرکل ورزش و جوانان شود بسیاری از بزرگان ورزش استان از جمله اقای رضا زاده تلاش بسیار کردند اما رهنما به جای تشکر از این عزیران ، علیه ان به دستگاه قضایی شکایت برده است و یا با تصمیم گیری های نا به جا و سود گرانه آنان را رنجانده است همانند رضا کاشفی ، محمود باقری ، علوی ، رنجکش  و پورمحسن اموزگار، مازیار فریدخمامی، ابراهیم مهربان، بابک بردبار، محمدتطیهری، مسروری،خلیلی فر، رضا مودبی، مسعودپرگل،  دارا حکیمی و … که یاد آوری همه آنها مثنوی ۷۰ من است .

دوم: رهنما مدیر یک دستگاه اجرایی است که از بودجه عمومی استفاده می کند و این حق عمومی است که نسبت به عملکردش داوری کنند و مفهوم نظارت عمومی همین است . این که مدیر دولت اعتدال بی اعتنا به جایگاه خود و حق نظارت عمومی و صرفا به خاطر یک نقد فنی علیه یک چهره ملی شکایت کند، از مسایلی است که باید مورد توجه استاندار گیلان قرار گیرد ؟ افکار عمومی منتظر پاسخ  استانداری گیلان است.

سوم : افکار عمومی  هم چنان منتظرند بدانند که نتیجه برخورد با اهانت های سخیف رهنما نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سخنرانی انتخاباتی اش چه بوده است ؟   بدیهی است اخراج رهنما از بسیج فقط تاوان اهانت هایش نیست بلکه باید با اهانت هایش برخورد جدی تر قانونی صورت گیرد .

چهارم : جامعه ورزشی استان به صورت اعم نسبت به عملکرد وی قضاوت مثبتی ندارد و اعتقاد دارد که ورزش استان در زمان ایشان دچار پسرفت محسوسی شده است و چه رهنما شکایت بکند یا نکند و یا منتقدان را مخرب و یا شغال بنامد و یا از پیشرفت های نادیده اش بگوید برای ورزش استان مزیتی ندارد و باید نیروی جدید و توسعه گرا سکان مدیریت ورزش استان را بدست بگیرد .

پنجم: اینگونه رفتارها از مدیر ورزش استان ناشی از عدم تعادل و … می باشد.

نویسنده: صابر محمدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار