کد خبر : 33327
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 بهمن 1397- 26: 11

ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه(س) در بندر آستارا برگزار می شود

ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه(س) در بندر آستارا برگزار می شود

مسئول هیئت فاطمیون بندر آستارا از برگزاری مراسمات ویژه ایام فاطمیه(سلام‌ الله علیها) به مدت پنج شب در این هیئت خبر داد.

به گزارش گیلانستان «مهرداد گلکار» با اعلام این خبر در آستارا گفت: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اسوه صبر و مقاومت است.

مسئول هیئت فاطمیون بندر آستارا به اقدامات این هیئت در ایام فاطمیه در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های سوگواری و عزاداری ایام فاطمیه (سلام الله علیها) در این شهرستان، از سه‌شنبه(۱۶ بهمن) از ساعت ۹ شب آغاز و به مدت پنج شب با حضور عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیه‌السلام) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام سوگواری، سخنرانان مطرح و مداحان و قاریان ممتاز کشور در هیئت فاطمیون این شهرستان حضور می‌یابند، گفت: امید چالاک، قاری ممتاز کشوری قاری شب اول مراسم هیئت فاطمیون است و حجت‌الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا در این مراسم سخنرانی، شاعر بهزاد قاسمی و فرج‌الله پزشکی مداحی می‌کند.

گلکار با بیان اینکه سخنران و شاعر شب دوم ایام فاطمیه(سلام الله علیها) این هیئت حجت‌الاسلام ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل و شهرام هادی از استان اردبیل است، تصریح کرد: در این مراسم سینا هنری آیاتی از کلام وحی را تلاوت می‌کند و سجاد جواد‌زاده مشکینی مداح این مراسم است.

وی با اشاره به اینکه امید چالاک قاری، حجت‌الاسلام میر عباس‌زاده سخنران، مهدی قلندری شاعر و شهریار فیروزان و ابراهیم عبدی مداح مراسم شب سوم هیئت فاطمیون بندر آستارا است، افزود: سینا هنری قاری، دکتر اسماعیل حسن‌زاده سخنران، شاهی‌اردبیلی شاعر شب چهارم این هیئت است و بهروز سیفی مداحی می‌کند.

گلکار با بیان اینکه سخنران و شاعر شب آخر(شام غریبان) ایام فاطمیه(سلام‌ الله علیها) این هیئت حجت‌الاسلام سعیدیان و فرهنگ خدایی است، تصریح کرد: در این مراسم امید چالاک آیاتی از کلام‌ وحی را تلاوت و میرنادر جعفری مداح این مراسم است.

مسئول هیئت فاطمیون بندر آستارا با اشاره به اینکه همزمان مراسم ویژه خواهران نیز در این هیئت برگزار می‌شود، افزود: دعای پرفیض زیارت عاشورا نیز همه روزه در این هیئت قبل از مراسم ساعت ۸ و نیم شب توسط سید اسماعیل موسوی‌مقدم و محمد آذری و با حضور پرشور بانوان آستارایی برگزار می‌شود.

گلکار گفت: مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت(علیه‌السلام) بندر آستارا همچون سال‌های گذشته در این مراسمات حضوری پرشور و گسترده خواهند داشت.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار