کد خبر : 106402
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403- 37: 20

چهارشنبه‌ها ساعت 21:30

«پاسخ» شفاف مسئولین استان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران

«پاسخ» شفاف مسئولین استان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران

شبکه باران «پاسخ » شفاف مسئولین به مطالبات مردم را به طور زنده منعکس می کند.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای گیلان، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه گری، شفاف و بدون تعارف دغدغه های مردم را پیگیری می کند. ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است. شفاف سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی استان با حضورمسئولان ارشد استان، مدیران کل، روسای سازمانها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.

 

برنامه«پاسخ » با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه ،کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می رود.

 

نخستین قسمت این برنامه با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان تهیه و پخش شد و با برقراری ارتباط تلفنی با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالات مرتبط با هر حوزه مطرح شد. نرخ بیکاری و وضعیت اشتغال، چرایی سقوط رتبه گیلان در میان سایر استانهای کشور در شاخص بهبود فضای کسب وکار، ( GDP ) استان و سهم گیلان از تولید ناخالص داخلی، ضریب جینی گیلان برای به دست آوردن سیمایی از فاصله طبقاتی در گیلان ، وضعیت مدیریت پسماند و حال و روز لندفیل های سراوان در رشت، تموشل محل دپوی پسماند لاهیجان و سیاهکل، مادیان گوابر در لنگرود، مرکز دپوی موقت پسماند در تالاب کیاکلایه لنگرود و مخاطرات زیست محیطی دفنگاههای دیگر نقاط استان از جمله در غرب گیلان، علت عدم به بهره برداری رسیدن و آغاز به کار راه آهن رشت-کاسپین تا پایان سال ۱۴۰۲، احتمال انجام ترمیم کابینه مدیریتی نماینده عالی دولت در گیلان در صورت خواست مردم و وجود ادله کافی ، وضعیت آبی فصل زراعی جاری و فرصتها و تهدیدهای زراعت برنج و چای و مسائل مرتبط به برنجکاران،چایکاران و کارخانجات چای، وضعیت مدیریت شهری کلانشهر رشت و نیازهایی که باید در مرکز استان رفع شود مسایلی که بود که در این برنامه مطرح شد و استاندار گیلان به آنها پاسخ داد. تهیه کنندگی این برنامه را محمود رحمتی و اجرای آن را مهدی لطفی برعهده دارد. بخش پیامهای دریافتی مخاطبان نیز با اجرای شهریار سروری روی آنتن می رود.

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار