کد خبر : 60201
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399- 47: 17

مدیرکل هواشناسی گیلان:

پایان هفته گیلان بارانی است/ بارش برف در ارتفاعات

پایان هفته گیلان بارانی است/ بارش برف در ارتفاعات

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به پایان هفته بارانی برای اکثر مناطق این استان، گفت: بارش در ارتفاعات به صورت برف بوده و این سامانه تا ظهر جمعه در گیلان فعال است.

به گزارش گیلانستان، محمد دادرس با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی، اظهار کرد: بررسی این الگوها نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه سرد و بارشی به منطقه از روز گذشته بوده است.

وی افزود: با توجه به ورود این سامانه شرایط برای ابرناکی، مه آلوده بودن هوا، کاهش نسبی دما، بارندگی و وزش باد و بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌های استان گیلان فراهم می‌شود.

دادرس با اشاره به اینکه این شرایط جوی تا ظهر روز جمعه در استان گیلان فعال خواهد بود، گفت: برای امروز (پنجشنبه) آسمان اکثر نقاط استان گیلان ابری و مه آلود همراه با کاهش نسبی دما، بارندگی و وزش باد بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود، اضافه کرد: ارتفاع موج دریا نیز برای امروز به حدود دو متر رسیده که برای انجام فعالیت‌های دریانوردی نامناسب خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش محسوس دما در این مدت، گفت: برای فردا (جمعه) آسمان استان گیلان نیمه ابری تا ابری، مه آلود همراه با بارندگی و به تدریج کاهش ابر پیش بینی شده است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار