کد خبر : 68778
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

همزمان با عید غدیر خم انجام می شود؛

پخت و توزیع ۳۱۱۰ پرس غذای نذری توسط هیئت روضات الحسین (ع) رشت

پخت و توزیع ۳۱۱۰ پرس غذای نذری توسط هیئت روضات الحسین (ع) رشت

هیئت روضات الحسین (ع) رشت با همکاری موکب محسنین همزمان با عید غدیر خم سه هزار و ۱۱۰ پرس غذا پخت و در میان نیازمندان و محرومان توزیع می کند.

به گزارش گیلانستان، مسئول تبلیغات هیئت روضات الحسین (ع) رشت صبح چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: ویژه برنامه‌های متنوعی همزمان با شب و روز عید غدیر خم از سوی این هیئت در رشت برگزار می‌شود.

محمد فتحی پور با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌ای همزمان با شب عید غدیر خم در رشت، گفت: این برنامه رأس ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه شب در مسجد امام رضا (ع) گلسار رشت برگزار می‌شود.

وی به مدیحه سرایی «مجتبی رستمی» و «عادل عاشوری» از ذاکرین اهل بیت (ع) در این مراسم اشاره و تصریح کرد: «امیرحسین رنجی» در این مراسم به شعرخوانی پرداخته و گروه سرود نیز به اجرای برنامه می‌پردازند.

فتحی‌پور به دیگر برنامه‌های عید غدیر خم این هیئت در رشت اشاره و تاکید کرد: «نذر نان» شامل پخت نان صلواتی در نانوایی‌ها کوی حسینی و محله محروم فخب رشت از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول تبلیغات هیئت روضات الحسین (ع) رشت اضافه کرد: ایستگاه‌های فرهنگی عرضه تولیدات مکتوب و چندرسانه‌ای نیز به مناسبت این عید بزرگ شیعیان در رشت برپا می‌شود.

وی با اشاره به توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی عیدانه بین نیازمندان مناطق محروم رشت، اظهار کرد: پخت سه هزار و ۱۱۰ غذای نذری و توزیع آن بین محرومین با همکاری موکب محسنین رشت از دیگر برنامه‌های عید سعید غدیر خم است.

فتحی‌پور افزود: نورافشانی و سردادن بانگ «یا امیرالمومنین (ع)» رأس ساعت ۲۳ در شب عید غدیر از دیگر برنامه‌های هیئت روضات الحسین (ع) رشت است.

مسئول تبلیغات هیئت روضات الحسین (ع) رشت اظهار کرد: این ویژه برنامه‌ها با همکاری هیأت روضات الحسین (ع)، کانون فرهنگی مشکات، پایگاه‌های مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع) و فاطمه اخری (س) و هیأت امنای مسجد امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار