کد خبر : 60100
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399- 09: 18

مدیر ستاد کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان:

تشکیل شبکه رابطین طرح ملی «ایران قوی» در کانون های مساجد گیلان

تشکیل شبکه رابطین طرح ملی «ایران قوی» در کانون های مساجد گیلان

حجت‌‌الاسلام رضوانی‌نژاد از تشکیل شبکه رابطین کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان جهت اجرای طرح ملی «ایران قوی» در استان خبرداد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد»، با اشاره به اجرای دومین رویداد ملی فهما تحت عنوان «ایران قوی» در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به‌منظور معرفی پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اظهارکرد: مشارکت قوی کانون‌های مساجد گیلان در ثبت اطلاعات و برنامه‌های کانون در چهار موضوع موجب کسب امتیاز برای استان در این رقابت ملی می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه مدیران کانون باید فعالیت‌های خود را در موضوعات «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» در سامانه بچه‌های مسجد به آدرس اینترنتی https://bachehayemasjed.ir ثبت کنند افزود: کانون‌ها باید در مجموع ۲۰ هزار امتیاز در  ۱۲ رواق و ۴۰ عنوان برنامه طراحی شده در قالب سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری کسب کنند.

وی از تشکیل شبکه رابطین طرح ملی «ایران قوی» در کانون‌های مساجد گیلان در راستای مشارکت مطلوب خبر داد و بیان کرد: هر ۲۵ کانون توسط یک رابط که دوره‌های آموزشی لازم را جهت توجیه طرح بین کانون‌ها گذرانده است، پشتیبانی می‌شود.

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر ۴۵ رابط در کانون‌های مساجد گیلان فعالیت می‌کنند اذعان کرد: ۴۸ فعالیت موثر در شبکه رابطین ثبت شده و همه رابطین ۶۰۰امتیاز خود را گرفتند.

وی به وظایف رابطین کانون‌ها اشاره و بیان کرد: ارتباط مستمر با کانون‌های رابط شهرستان و ستاد استان در جهت اجرای دقیق تر طرح ها و ابلاغیه‏‌های ستاد، حضور منظم در جلسات ستاد استانی و منطقه ای با موضوعات رویداد ها و ابلاغیه های ستاد مرکز، برگزاری جلسات و نشست های همفکری، هم افزایی بین کانون های رابط در سطح شهرستان و ایجاد روحیه خود باوری و انگیزه بین کانون های رابط و کانون های سطح شهرستان از وظایف رابطین است.

گفتنی است، ۹۳۲ کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان فعالیت می‌کنند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار