کد خبر : 58777
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1399- 37: 18

پدر شهیدان والامقام درویشوند به فرزندان شهیدش پیوست

پدر شهیدان والامقام درویشوند به فرزندان شهیدش پیوست

پدر شهیدان پرویز و هدایت درویشوند از شهرستان رودبار به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش گیلانستان، حاج خانعلی درویشوند، پدر شهیدان پرویز و هدایت درویشوند، امروز؛ یک روز پس از نهمین سالگرد شهادت سردار هدایت درویشوند از شهدای صالحین بسیج کشور دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک پدر این شهیدان والامقام با حضور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشییع و در جوار امامزاده محمد حنفیه (ع) روستای بیورزین لوشان به خاک سپرده شد.

شهید پرویز درویشوند از شهدای دوران دفاع مقدس بعد از حضور در چندین عملیات به عنوان جانشین واحد مهندس رزمی – جانشین اطلاعات عملیات و فرماندهی محور در عملیات بزرگ و الفجر ۸ در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۶۴ بر اثر تیر مستقیم دشمن شهید و برای همیشه آسمانی شد.

سردار شهید هدایت درویشوند، شهید صالحین بسیج کشور نیز ۱۷ آبان ۱۳۹۰ و در آخرین روز سفر زیارتی خود در سرزمین حسینی، در مسیر برگشت از سامرا در حادثه تروریستی بمب گذاری در کشور عراق به فیض شهادت رسید.

در این روز در مسیر برگشت کاروان زیارتی استان گیلان از سامراء، انفجاری توسط عوامل تروریستی در کنار جاده رخ داد که بر اثر آن ۳ نفر از زائران گیلانی به شهادت رسیدند و ۷ نفر مجروح شدند.

دانش آموز بسیجی شهید سیدمحمدعلی فلاح عباسی، طلبه شهیده زهرا دقیقی خداشهری و سردار شهید هدایت درویشوند، فرمانده اسبق سپاه ناحیه رودبار از شهدای صالحین بسیج کشور در این حادثه تروریستی بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار