کد خبر : 7266
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1395- 50: 8

پرچم آمریکا نماد ظلم است و باید زیر پا لگد مال شود/ به فتنه‌گری در گیلان پست مدیرکلی دادند!

پرچم آمریکا نماد ظلم است و باید زیر پا لگد مال شود/ به فتنه‌گری در گیلان پست مدیرکلی دادند!

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه امروز چهره افرادی که به نام ولایت و امام(ره) به نظام اسلامی ضربه وارد می‌کنند باید افشا شود، گفت: جریان نفاق از افشا شدن باطن خود می‌هراسد.

به گزارش گیلانستان، سردار علیزاده در اجتماع بزرگ استانی مرگ بر آمریکا با عنوان پویش حمایت از بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی رشت با درود به ارواح شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از دانشجویان و جوانان که دست به اقدام پویش جوانان انقلابی زدند، اظهار کرد: امیدواریم این پویش تبدیل به جنبش انقلابی شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن تأکید دارند، افزود: یکی از جایگاه‌هایی که در طول تاریخ بیشترین آسیب را به جامعه اسلامی ضربه وارد کرده، نفاق است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان نفاق را به معنای دورویی دانست و تصریح کرد: در شرایط کنونی با نفاقی مواجه هستیم که تشخیص آن مقداری مشکل بوده و امروز چهره‌هایی را می‌بینیم که در عرصه‌های مختلف نظام حضور داشتند و ادعای ولایت‌مداری می‌کنند اما عمل آنها مخالف ادعای آنهاست.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند با چوب اعتدال نیروهای انقلابی را عقب نزنید، خاطرنشان کرد: منطقه دفاع مقدس فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … را مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند.

علیزاده اضافه کرد: جریان نفاق از افشا شدن باطن خود می‌هراسد اما عملکردش باطن او را نشان می‌دهد و تنها راه مبارزه با خط نفاق افشای چهره منافق است و امروز چهره افرادی که به نام ولایت و امام(ره) به نظام اسلامی ضربه وارد می‌کنند باید افشا شود.

وی با بیان اینکه نفوذ بر بستر نفاق می‌تواند جایگاه خود را در جامعه پیدا کند، افزود: عملی که در جمع کردن پرچم آمریکا در جهاد دانشگاهی انجام شده مقابل راهبرد استکبارستیزی انقلاب اسلامی است.

این مسؤول یکی از سیاست‌های راهبرد استکبارستیزی را تحقیر دشمن خواند و خاطرنشان کرد: امام (ره) فرمود ایران تا آخر آمریکا را تحقیر می‌کند، ملوانان آمریکایی در خلیج فارس توسط افسران نیروی دریایی سپاه دستگیر شدند و آمریکا تحقیر شد.

وی شعار مرگ بر آمریکا توسط ملت ایران را نشانه تحقیر این کشور دانست و یادآور شد: پرچم آمریکا نماد ظلم است و باید زیر پا لگد مال شود.

علیزاده با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند حرکت انقلابی مردم ایران را از داخل دچار چالش کند، گفت: پس از اصلاحات در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی رسوب کردند و امروز برای طلاق جشن راه می‌اندازند و خروجی کارهای دشمن در مسایل اجتماعی دیده می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه جریان غرب‌گرایی در داخل نظام در حال کنار زدن انقلاب اسلامی است، ادامه داد: جریان غرب‌گرایی جریانی که اعتقادی به نظام ندارد را سر کار می‌آورد و جبهه انقلاب حق ندارد در مقابل دشمن سکوت کند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به اقدام ممانعت مسؤولان جهاد دانشگاهی این استان از زیرپا انداختن پرچم آمریکا اشاره کرد و گفت: مسؤولان جهاد دانشگاهی در مرکز و دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید نسبت به این اقدام جهاد دانشگاهی گیلان واکنش نشان دهند.

وی با بیان اینکه جامعه باید نسبت به حرکتی که در داخل آغاز کرده واکنش نشان دهد، گفت: خط مقابله با استکبار تحقیر دشمن است و جای تأسف است از اینکه بگویم در بدنه نظام افرادی را داریم که در راستای اهداف دشمن حرکت می‌کنند.

علیزاده با اشاره به اینکه باید دیگران بفهمند نیروهای انقلاب زنده هستند، اظهار کرد: در آستانه ۸ دی هستیم و اگر جریان فتنه ۸ دی در گیلان را تحلیل کنیم مشخص می‌شود فتنه‌گر چه کسانی هستند.

وی با تصریح بر اینکه در گیلان به فتنه‌گر پست مدیر کلی می‌دهند، افزود: امروز بسیاری از افراد پشت حماسه ۸ دی سنگر گرفتند و اکنون کاسبی می‌کنند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان سرعت حرکت انقلاب در خارج از کشور را زیاد دانست و یادآور شد: در داخل چوب لای چرخ انقلاب می‌گذارند و در اقتصاد مقاومتی نگاه به غرب دارند و امروز متوجه شدند مشکل کشور ما بیکاری است و وقتی سؤال می‌شود در برجام به کجا رسیدیم به جای آن حقوق شهروندی را ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه جبهه انقلاب فضای سیاسی و اجتماعی جامعه را به طور دقیق رصد می‌کند، یادآور شد: وقتی مسؤولان سیاسی گیلان مسائل را توجیه می‌کنند مشخص می‌شود برنامه‌ای پس پرده جمع کردن پرچم آمریکا در جهاد دانشگاهی رشت است.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار