کد خبر : 97476
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402- 22: 18

رئیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد؛

پلمب بیش از ۱۰۰۰ واحد صنفی متخلف در گیلان

پلمب بیش از ۱۰۰۰ واحد صنفی متخلف در گیلان

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: هزار و ۹۴ واحد صنفی متخلف طی ۵ ماه گذشته به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات در استان پلمب شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ علی حیدرخواه امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تأمین و ارتقا امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد.

 

وی گفت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در بازار، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت ویژه و مستمر در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

 

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در ۵ ماه گذشته ۲۴ هزار و ۳۷۵ واحد صنفی در سطح استان مورد بازدید قرار گرفت، افزود: در این بازدیدها برای هزار و ۴۷۳ واحد صنفی اخطار پلمب صادر، به ۱۱ هزار و ۴۵۹ واحد تذکر ابلاغ، از ۵ هزار و ۶۰ واحد صنفی تعهد اخذ و هزار و ۹۴ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

 

این مقام انتظامی در پایان از تشکیل پرونده و معرفی افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار