کد خبر : 33547
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397- 19: 18

پویش به وقت خادمی/ بیش از ۱۰ هزار پرس غذا در گیلان توزیع می‌شود

پویش به وقت خادمی/ بیش از ۱۰ هزار پرس غذا در گیلان توزیع می‌شود

حجت الاسلام سعید مهدوی با بیان اینکه طرح پویش به وقت خادمی به مناسبت ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در گیلان برپا می شود گفت: در این طرح بیش از ۱۰ هزار غذا پخت و توزیع خواهد شد.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام «سعید مهدوی» امروز(سه‌شنبه، ۱۶ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: درگیلان ۲هزار نفر به‌عنوان خادم‌یار آستان قدس رضوی ثبتنام کرده‌اند.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در گیلان با بیان اینکه طرح پویش به وقت خادمی در گیلان به مناسبت ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می‌شود، گفت: در این طرح هر یک از خادم‌یاران آستان قدس  رضوی به اندازه وسع خود می‌توانند بین پنج الی ۱۴ پرس غذا توزیع کنند.

وی ادامه داد: این طرح پنجشنبه( ۱۸ بهمن) در سراسر گیلان اجرا و بیش از ۱۰ هزار غذا بین محرومان کم‌بضاعت گیلان توزیع خواهد شد.

مدیر آستان قدس رضوی گیلان تصریح کرد: عموم مردم و خیران گیلانی می‌توانند جهت اهدا نذورات خود از جمله خانه، زمین و …. را با هدف وقف امام رضا(عیله السلام) به آستان قدس رضوی  و یا دفاتر این آستان در شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

مهدوی خاطرنشان کرد: علاقمندان به عضویت در آستان قدس رضوی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی igr.ir ثبت‌نام کنند.

وی افزود: جامعه هدف محرومین توسط سازمان‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی و همچنین توسط گروه‌های جهادی مشخص و بین ایرن افراد و یا به طور تصادفی در مناطق محروم توزیع می‌شود.

مدیر آستان قدس رضوی گیلان تصریح کرد: با توجه به اینکه تورم در جامعه با عدم مدیریت در حال افزایش و گوشت و دیگر مایحتاج ضروری مردم با نوسانات قیمتی مواجه است با کمک خیرین و عموم مردم می توان از فشارهای وارده بر قشر محروم جامعه جلوگیری کرد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار