کد خبر : 50002
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399- 31: 17

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان:

پویش رسانه‌ای رزمایش مواسات در گیلان آغاز شد

پویش رسانه‌ای رزمایش مواسات در گیلان آغاز شد

پارسا از آغاز پویش رسانه‌ای رزمایش مواسات در گیلان خبر داد و گفت: در بحران کرونا ویروس خبرنگاران فعال گیلان با انعکاس گزارش و خبر نقش به‌سزایی در کنترل این بیماری داشتند.

به گزارش گیلانستان «مهدی پارسا » با توجه به نقش رسانه‌ها در بحران کرونا بیان داشت: رسانه‌ها همواره در عرصه‌های مختلف با انعکاس خبر زمینه رشد و حل مشکلات را در جامعه فراهم کردند.

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قلم شیوای خبرنگار در این بحران با افزایش اطلاعات عمومی و بهداشتی مقابله با کروناویروس، ارائه خدمات را سهل‌تر کرد گفت: در رزمایش مواسات کمیته‌ای به نام فرهنگ و رسانه تعریف شده که در این راستا رسانه‌های فعال گیلان در پویشی، شور رسانه‌ای را به نمایش خواهند گذاشت.

پارسا اذعان کرد: در این رزمایش خبرنگاران، عکاسان و سایر اصحاب رسانه با ثبت صحنه‌های ایثار، همدلی مردم و انعکاس این رویدادها موجب اعتمادسازی جامعه به رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری خواهند شد.

وی ادامه داد: رسانه‌های فعال استان در مدت بحران شیوع کرونا ویروس هم‌پای کادر درمان، نیروهای مخلص و ایثارگر سپاه و بسیج و دیگر فعالین در این بخش توانستند زیباترین صحنه‌ها را به ثبت برسانند،  و در این رزمایش نیز به طور حتم نقش به‌سزایی ایفا خواهند کرد.

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان بال تاکید بر تهیه سوژه‌های ارزشمند خبری در این بحران تصریح کرد: سوژه‌های خبری و گزارش‌های بسیار زیبایی توسط فعالین رسانه‌ای استان، با هوشمندی و دقت نظر بالا در حوزه‌های مختلف که نشان‌دهنده همدلی، اتحاد و کمک‌های مومنانه گیلان در این بحران بود به نمایش گذاشته شد که جای تشکر و قدردانی دارد.

پارسا به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات با هدف کمک‌رسانی به اقشار آسیب ‌پذیر در بحران کرونا ویروس به صورت ملی در حال اجراست.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها با ایجاد شور رسانه‌ای کمک‌های مومنانه را به نمایش در آورند، اظهار کرد: پویش رسانه‌ای رزمایش مواسات توسط بسیجیان فعال رسانه استان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار