کد خبر : 91708
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402- 31: 14

استاندار گیلان:

پیرغلامان اهل‌بیت(ع) گنجینه‌های معرفت برای نسل جدید هستند

پیرغلامان اهل‌بیت(ع) گنجینه‌های معرفت برای نسل جدید هستند

استاندار گیلان با اشاره به اینکه پیر غلامان اهل‌بیت (ع) گنجینه‌های معرفت برای نسل جدید هستند گفت: بازگویی ویژگی‌های شخصیتی پیرغلامان برای آشنایی نسل جوان با این قشر ضروری است.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی پیش از ظهر پنجشنبه در نخستین جلسه هماهنگی همایش بین المللی پیرغلامان اهل‌بیت (ع) اظهار کرد: برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان امام حسین (ع) در گیلان برای مردم این استان و دستگاه‌های اجرایی یک افتخار بزرگی است.

 

وی با بیان اینکه پیوند قلبی عمیقی میان ملت ایران و اهل‌بیت (ع) وجود دارد، افزود: دوستی اهل‌بیت (ع) به این سادگی‌ها از قلوب ملت بزرگ ایران خارج نمی‌شود زیرا این پیوند عمیقی میان مردم و اهل بیت رمز ماندگاری این نظام مقدس است.

 

عباسی با تاکید بر اینکه مردم گیلان یکی از ولایتمدارترین مردمان هستند، ادامه داد: این مردم همواره در همه صحنه‌ها پای انقلاب و نظام بوده‌اند و با پیروی از اهل بیت (ع) در زمان نیاز به جبهه‌های دفاع مقدس شتافتند و هشت هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کردند.

 

استاندار گیلان تصریح کرد: امام راحل با تبعیت از مکتب اهل بیت و امام حسین (ع) انقلاب اسلامی را تشکیل و جهان اسلام را از ظلم و ستم استکبار نجات داد و الحمدالله اکنون این مکتب در بین ملت‌های آزادی‌خواه و محور مقاومت رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است.

 

وی، پیر غلامان اهل‌بیت (ع) را یادگاران و گنجینه‌های معرفت برای نسل جدید دانست و گفت: در روزگاری که دشمن سعی دارد پیوند قلبی میان جوانان این مرز و بوم با اهل بیت (ع) را کاهش دهد، بازگویی ویژگی‌های شخصیتی پیرغلامان و سیره عملی این عزیزان برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بسیار تأثیر گذار است.

 

عباسی با اشاره به آمادگی گیلان در برگزاری همایش بین المللی پیرغلامان اهل‌بیت (ع) بیان کرد: در برگزاری باشکوه این مراسم به برکت پرچم امام حسین (ع) از تمامی ظرفیت استان، سپاه، بسیج و دیگر دستگاه‌های اجرایی بهره گیری می‌شود و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی که امروز با آن مواجه هستیم، باید به ارزش‌های دینی توجه ویژه شود، گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌های صیانت از ارزش‌ها و باورهای دینی در برابر جنگ رسانه‌ای، ترکیبی توجه و ارادت قلبی به اهل بیت (ع) است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار