کد خبر : 98378
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402- 10: 13

شهردار رشت خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند سراوان

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند سراوان

شهردار رشت از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند سراوان خبر داد و گفت: تا دو ماه آینده از ورود زباله به محل جمع آوری پسماند سراوان رشت جلوگیری می‌شود.

به گزارش گیلانستان، رحیم شوقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه بهسازی پسماند سراوان، اظهار کرد: سایت زباله سراوان از سال ۶۳ محل جمع آوری و دپوی شهر رشت و شهرهای اطراف گیلان تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به انعقاد قرارداد مبنی بر ساماندهی پسماند سراوان در سال گذشته افزود: این قرارداد با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومان برای بهسازی و ساماندهی پسماند سراوان رشت منعقد شد.

 

شهردار رشت از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند سراوان خبر داد و اضافه کرد: تا دو ماه آینده ورود زباله به محل جمع آوری پسماند سراوان رشت جلوگیری می‌شود و ۴ ماه آینده این پروژه با پوشش خاکی به سرانجام می‌رسد.

 

شوقی با اشاره به راه اندازی حوضچه شیرابه در جوار کوه پسماند سراوان، بیان کرد: شیرابه‌های پسماند پس از جمع آوری در حوضچه مورد نظر برای تصفیه به تصفیه خانه منتقل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه زباله رشت به کارخانه کود آلی منتقل می‌شود، افزود: کارخانه کود آلی در حاضر با خط فعالیت می‌کند که دو خط دیگر هم در آستانه راه اندازی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار