کد خبر : 105908
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1403- 56: 12

چهار آتش‌نشان در عملیات اطفاء حریق مجتمع فرهنگی تالش مصدوم شدند

چهار آتش‌نشان در عملیات اطفاء حریق مجتمع فرهنگی تالش مصدوم شدند

شهردار تالش با بیان اینکه حریق گسترده یک مجتمع قرآنی (دارالقرآن) در شهر با تلاش آتش نشانان خاموش شد، گفت : در جریان این عملیات به دلیل گستردگی حریق و دود بسیار ناشی از آن چهار آتش نشان مصدوم شدند.

به گزارش گیلانستان، داوود قوی پنجه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حریق این مجتمع سه طبقه واقع در میدان امام علی (ع) شهر تالش ساعت ۹:۳۰ به مرکز آتش نشانی گزارش شد که فوری پنج دستگاه ماشین آتشنشانی به مرکز شهر اعزام شد و با توجه به وسعت حریق سه دستگاه خودرو اطفاء نیز از شهرهای همجوار یعنی اسالم، لیسار و جوکندان اعزام و نسبت به خاموش کردن حریق اقدام کردند.

 

وی با بیان اینکه آتش سوزی در طبقه سوم این ساختمان روی داده و کل طبقه و سقف را دربر گرفته بود، گفت: بلافاصله نسبت به تخلیه ساختمان اقدام شد و هیچ شهروندی در این حادثه آسیب ندید اما ۴ آتش نشان ما مصدوم شدند که به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفتند.

 

وی عنوان کرد: طبقه سوم و سقف این دارالقرآن که متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان است کاملا سوخت اما میزان خسارت وارده باید ارزیابی شود.

 

وی تصریح کرد: علت آتش سوزی بر اساس بررسی های اولیه بروز اتصالی در سیم های برق است اما بررسی های دقیق و کارشناسی ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار