کد خبر : 81047
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مهر 1401- 14: 11

با ابلاغ‌های جداگانه علوی؛

چهار انتصاب جدید در شهرداری/ پورجعفری به بازرسی و رحمتی به حراست رسید

چهار انتصاب جدید در شهرداری/ پورجعفری به بازرسی و رحمتی به حراست رسید

مراسم معارفه تعدادی از مدیران مجموعه شهری به ریاست سید امیر حسین علوی شهردار رشت و با حضور مدیرکل حراست استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، مراسم معارفه تعدادی از مدیران مجموعه شهری رشت با حضور لطفی نژاد مدیرکل حراست استانداری و علوی شهردار رشت برگزار شد.

برهمین اساس اسماعیل رحمتی به عنوان رئیس حراست، مجید پورجعفری به عنوان رئیس بازرسی، محمد نعمت پور به عنوان رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و لیلا عزیزی نیز به عنوان مدیر جدید تشخیص و وصول درآمد شهرداری رشت معارفه و منصوب شدند.

رحمتی پیش از این رئیس بازرسی و نعمت پور رئیس حراست شهرداری رشت بود.

سید امیر حسین علوی شهردار رشت در این مراسم اظهار داشت: از همه مدیرانی که در جهت جذب اعتبارات شهرداری در حوزه‌های مختلف و وصول مطالبات تلاش کرده‌اند، قدردانی میکنم و تاکید دارم که این تلاشها همچنان استمرار یابد.

شهردار رشت ضمن قدردانی از زحمات مدیران مجموعه شهرداری به ویژه هاجر خرمدل مدیر تشخیص و وصول درآمد شهرداری رشت که با بازنشستگی همراه بود، گفت: با زحمات ایشان و وصول مطالبات‌مان از آموزش و پرورش برای اولین بار بودجه شهرداری رشت محقق شد و انتظار داریم همین روند در سایر حوزه‌های شهرداری هم رقم بخورد.

 لطفی نژاد مدیرکل حراست استانداری گیلان نیز در این جلسه اذعان کرد: پست‌ها و مسئولیتها فرصتی برای ارائه خدمت به مردم است، بنابراین باید از این فرصتها جهت بهتر شدن عملکردمان استفاده کنیم و همواره وجدان خود را در نظر بگیریم.

مدیرکل حراست استانداری گیلان اضافه کرد: از خدمات ارزنده و ارزشمند آقای نعمت‌پور در حوزه حراست شهرداری که طی این مدت با وسواس خاصی پیگیر امورات محوله بودند، تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم آقای رحمتی مدیر حراست جدید هم در حوزه صیانت از سرمایه‌های موجود و قوانین و دستورالعملها عملکرد خوبی داشته باشند.

لازم به ذکر است، در این جلسه از تلاش امید آقاجانپور و زحمات ۳۰ ساله هاجر خرم‌دل که به درجه بازنشستگی نائل آمد، با لوح تقدیر و هدیه قدردانی بعمل آمد.

 
 
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار