کد خبر : 101341
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402- 29: 19

فرمانده انتظامی انزلی خبر داد؛

کشف بیش از ۱۱۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در انزلی

کشف بیش از ۱۱۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در انزلی

فرمانده انتظامی بندر انزلی از کشف ۱۱۰ کیلو و ۹۴۶ انواع مواد مخدر از ابتدای سال در این شهرستان خبر داد.

‌به گزارش گیلانستان، سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار دارد.

 

وی در ادامه به جمع‌آوری ۶۵۱ معتادان متجاهر و دستگیری ۲۵۱ خرده‌فروش و ۲۳ قاچاقچی مواد مخدر نیز در شهرستان بندرانزلی اشاره و اضافه کرد: از این افراد هفت کیلو و ۹۶۶ گرم تریاک، ۵۰ کیلو و ۴۹۸ گرم حشیش، ۲۸۹ گرم هروئین و ۵۲ کیلو و ۱۹۳ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه معتادان به مراکز بازتوانی و کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند، افزود: خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تأمین و ارتقای امنیت در جامعه، خاطرنشان کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار