کد خبر : 93251
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 خرداد 1402- 26: 0

رئیس پلیس مواد مخدر گیلان خبر داد؛

کشف بیش از ۱۲۵ کیلو انواع مواد مخدر در گیلان/ ۴۰۹ نفر در این راستا دستگیر شدند

کشف بیش از ۱۲۵ کیلو انواع مواد مخدر در گیلان/ ۴۰۹ نفر در این راستا دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف ۱۲۵ کیلو و ۸۸۰ گرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ علی احمدپور امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، اظهار کرد: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آنها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت.

 

وی از اجرای طرح ۳ روزه ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۹۵ کیلو و ۲۴۶ گرم تریاک، ۵ کیلو و ۴۴۸ گرم هروئین، ۲ کیلو و ۷۱۴ گرم حشیش، ۲ کیلو و ۵۶۲ گرم شیشه و ۱۹ کیلو و ۹۱۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان تصریح کرد: در این راستا، ۴۰۹ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم اضافه کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار