کد خبر : 38922
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398- 49: 11

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

کشف بیش از ۲ هزار قلم لوازم بهداشتی قاچاق در آستارا

کشف بیش از ۲ هزار قلم لوازم بهداشتی قاچاق در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از کشف و ضبط ۲ هزار و ۷۹۶ قلم لوازم بهداشتی قاچاق در این شهرستان مرزنشین خبر داد و گفت: دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش گیلانستان سرهنگ محمد نمازی اظهار کرد: مأموران پاسگاه ایست و بازرسی سه راه قلعه آستارا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پیکان وانت و یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و این خودروها را متوقف می کنند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها دو دستگاه کولر اسپیلت و ۲ هزار و ۷۹۶ قلم لوازم بهداشتی قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی بیان کرد: در این راستا دو متهم ۳۷ و ۶۴ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به اینکه شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، گفت: نیروی انتظامی شهرستان مرزی آستارا دو سارق را که ۵ فقره سرقت از منازل شهرستان را داشتند، دستگیر کرده است.

نمازی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان آستارا، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و در همین راستا ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی دو متهم را در این پرونده شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی قضایی، متهمان در یک عملیات در مخفیگاهشان دستگیر شدند، ادامه داد: متهمان ۳۳ و ۴۷ ساله در بررسی فنی پلیس به ۵ فقره سرقت منزل در شهرستان آستارا اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی آستارا گفت: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار