کد خبر : 43429
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398- 13: 17

فرمانده نیروی انتظامی آستارا:

کشف بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آستارا

کشف بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از کشف سه‌میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال کالای قاچاق اعم‌از لاستیک، لباس، لوازم‌آرایشی، ماهی، مرغ و دام زنده در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان سرهنگ محمد نمازی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی مستقر در ایست و بازرسی سه‌راه قلعه، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک‌شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا  با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متوقف‌شده، ۳۰ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد، گفت: درهمین‌راستا، متهم ۵۹ ساله لاستیک‌های قاچاق، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به کشف ۲۱۷ ثوب لباس قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری پراید در ایست بازرسی سه‌راه قلعه افزود: ارزش ریالی این مقدار لباس قاچاق کشف‌شده ۲۵۸ میلیون ریال برآورد شده و درهمین‌راستا دو نفر ۴۵ و ۳۵ ساله دستگیر و به مراجع قضایی معرفی‌شده‌اند.

نمازی به کشف ۲۰۳ قلم لوازم‌آرایشی برقی قاچاق به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال از یک دستگاه خودروی سواری سمند در ایست بازرسی سه‌راه قلعه اشاره کرد و گفت: متهم ۳۴ ساله این پرونده دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا کشف یک‌هزار و ۲۰۰ کیلوگرم ماهی و یک‌هزار و  ۱۰۰ کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز را از دیگر اقدامات مأموران نیروی انتظامی این شهرستان دانست و بیان کرد: ارزش ریالی این مقدار ماهی و مرغ زنده کشف‌شده به ترتیب ۵۰۰ و ۵۰۵ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به کشف ۷۶ رأس دام قاچاق به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دو دستگاه خودروی نیسان تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای مذکور ۵۲ رأس بز و ۲۴ رأس گوسفند قاچاق کشف شد که در این راستا متهمان ۳۹ و ۴۸ ساله پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

نمازی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خریدوفروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با افراد خاطی در چهارچوب قانون برخورد شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار