کد خبر : 87436
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401- 54: 19

حجت الاسلام رسایی در رودسر:

کشف حجاب بازی در زمین دشمن است

کشف حجاب بازی در زمین دشمن است

حجت‌الاسلام رسایی کشف حجاب را بازی در زمین دشمن دانست و گفت: مسئولان باید با کسانی که به دنبال ترویج برهنگی‌ و بی حیایی هستند مقابله کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام حمید رسایی ظهر شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در رودسر اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همه توطئه دشمنان را خنثی و نقشه‌هایشان را نقش برآب کرد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه به انقلاب اسلامی پایبند هستند، افزود: ولایت این انقلاب به دست صاحب اصلی آن است و در دوران انقلاب همواره دست غیبی و تأیید الهی همراه مردمی بود که توانستند تحولی بی‌نظیر را رقم بزنند.

 

رسایی با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است معنویات و اسلام را از مردم بگیرد، گفت: روحیه جهاد، ایثار و شهادت که نشات‌گرفته از اسلام است در مردم نهادینه شده است.

 

وی به سخنان جان بولتون در سال ۹۶ مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را جشن نخواهد گرفت اشاره کرد و ادامه داد: اما ما نه تنها ۴۰ سالگی انقلاب را جشن گرفتیم امسال ۴۴ سالگی انقلاب را با حضور مردم با شکوه تر برگزار کردیم.

 

رسایی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است که اراده مردم ایران بگیرد، بیان کرد: تا مادامی که اراده مردم قوی باشد دشمن کاری نمی‌تواند از پیش ببرد.

 

رسایی گفت: مردم با وحدت حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه توطئه‌ها دشمن را خنثی کرد و بار دیگر دشمنان این نظام ناکام ماندند.

 

نماینده ادوار مردم تهران در مجلس گفت: دشمن در تلاش است که فرهنگ عاشورا را در این کشور سرنگون کند و ارزشهای ما را سست کند.

 

وی ادامه داد: در نا آرامی‌های اخیر بیش از ۳۶۰ ماهواره فعالیت خود را برعلیه کشور و نظام آغاز کردند تا اراده مردم را سست کنند اما موفق نشدند.

 

رسایی ادامه داد: عدم همراهی مردم با اغتشاشگران دلیل بر اعتراض مردم نسبت به برخی از کم کاری‌ها و عدم نظارت‌ها نیست بلکه اعتراضی داشته باشند از راهش ورود می‌کنند.

 

وی افزود :۴۴ سال دشمن از تمام ابزارها نظامی و قدرت برعلیه این ملت استفاده می‌کند گرچه دشمن سلاح پیشرفته دارد اما ملت ایران یک ابر قدرت است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار