کد خبر : 38033
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1398- 58: 16

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان:

کشف حجاب گردشگران زیبنده گیلان نیست

کشف حجاب گردشگران زیبنده گیلان نیست

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه هر رسانه ای قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر است گفت: کشف حجاب گردشگران حین ورود به استان زیبنده گیلان نیست.

به گزارش گیلانستان سرهنگ مهدی پارسا  دیروز(سه شنبه، ۲۸ خرداد) در دومین نشست اندیشه ورزان بسیج رسانه گیلان اظهار کرد: رسانه‌ها نقش به‌سزایی در ارتقاء و توسعه فرهنگی جامعه دارند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه دشمنان از طرق مختلف درصدد فروپاشی بنیان خانواده اسلامی در جهان هستند، گفت: رسانه در این برهه زمان با قلمشان می توانند در برابر این تهدیدات و جنگ نرم بایستند.

پارسا به برخورد بانوی محجبه خمامی در برابر رفتار ناشایست مسافر در این شهر اشاره و تصریح کرد: حرکات نامناسب گردشگران که حین ورود به گیلان کشف حجاب می کنند مطلوب و قابل قبول نبوده و در شان نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی با تاکید بر اینکه هر رسانه قرارگاه امر به معروف است افزود: رسانه ها در قالب رزمایش همزمان با هفته عفاف و حجاب مطالبی در زمینه بهبود رفتار و منش اسلامی و مقابله با بی حجابی و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه منتشر کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: اردوهای جهادی رسانه یکی از طرح های است که در قالب کاروان خبرنگاران، بازدید از فعالیت های بسیج سازندگی در روستاها و مناطق محروم و همچنین از کارگاه های تولیدی و …. را توسط خبرنگاران فعال بسیج رسانه پیگیری می کند.

پارسا خاطر نشان کرد: تشکیل جبهه رسانه های تراز انقلاب و بررسی تحولات رویدادها و اخبار فرهنگی سیاسی گیلان از دیگر اهم برنامه‌های بسیج رسانه گیلان است که با همکاری اعضای فعال بسیج رسانه استان پیگیری می‌شود.

در پایان این نشست هر یک از اعضای اندیشه ورز بسیج رسانه انتقادات و پیشنهادات شان را جهت پیشبرد اهداف رسانه  استان بیان کردند.

انتهای پیام/خط قرمز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار