کد خبر : 101985
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402- 59: 20

مدیرکل صمت گیلان خبر داد؛

کشف و ضبط بیش از ۶ هزار حلقه لاستیک قاچاق در گیلان

کشف و ضبط بیش از ۶ هزار حلقه لاستیک قاچاق در گیلان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از کشف ۶ هزار حلقه لاستیک به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال در انبار یکی از عاملان فروش این کالا در استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت گیلان تیمور پورحیدری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در سامانه جامع تجارت و انبار از سوی کارشناسان بازرسی و نظارت این اداره کل، تیم مشترکی متشکل از کارشناسان نظارتی تعزیرات حکومتی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت تشکیل و از انبار یکی از عاملان و فروشندگان بزرگ لاستیک سطح استان بیش از ۶ هزار حلقه لاستیک سبک و سنگین کشف شد.

 

وی افزود: بر اساس تبصره (۴) الحاقی ماده (۱۸) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای متخلف پرونده‌ای به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم ارسال شد.

 

پورحیدری تصریح کرد: طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ کارشناسان نظارت و پایش این اداره کل، تمام حوزه‌های مرتبط را از طریق سامانه‌های الکترونیکی رصد و پایش می‌کنند.

 

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه در این شرایط سخت بازار لاستیک، با این متخلفین به شدت برخورد خواهد شد تاکید کرد: نظارت‌های متعدد میدانی و سامانه‌ای بازرسین ما بدون ذره‌ای مماشات انجام می‌شود ولی گزارشات مردمی به سامانه ۱۲۴ نیز در برخورد یا متخلفین بسیار اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار