کد خبر : 75021
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400- 25: 12

فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی:

کشف ۱۲ سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته در بندرانزلی

کشف ۱۲ سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته در بندرانزلی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به دستگیری هفت سارق در دو روز گذشته و معرفی آن‌ها به مرجع قضائی گفت: تجهیز اماکن خصوصی به دوربین‌های مداربسته، حفاظ مناسب، تعویض قفل و بررسی سلامت و ایمنی آن و ارتقاء روشنایی ساختمان‌ها و مکان‌های مسکونی از جمله روش‌های کاربردی کاهش سرقت است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ سید جعفر جوانمرد امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در تلاش برای حفظ امنیت جامعه است، اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظان امنیت جامعه بوده و در این راه و در چند سال گذشته شهدای بسیاری را تقدیم این راه کرده است.

وی با اشاره به برخورد قاطع نیروی انتظامی با مختل‌کنندگان نظم و امنیت جامعه گفت: نیروی انتظامی در برخورد با سارقان هیچ‌گونه مماشاتی نداشته و در این راستا با مختل‌کنندگان نظم جامعه شدیدترین برخوردها را می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس در سطح این شهرستان در چند وقت گذشته بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس در سطح شهرستان بندرانزلی، ۶ فقره سرقت منزل،چهار فقره سرقت اماکن خصوصی و دو فقره سایر سرقت‌ها در شهرستان کشف‌شده است.

جوانمرد با اشاره به دستگیری هفت سارق در دو روز گذشته و معرفی آن‌ها به مرجع قضائی تصریح کرد: تجهیز اماکن خصوصی به دوربین‌های مداربسته، حفاظ مناسب، تعویض قفل و بررسی سلامت و ایمنی آن و ارتقاء روشنایی ساختمان‌ها و مکان‌های مسکونی از جمله روش‌های کاربردی کاهش سرقت است.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در زمینه کاهش سرقت، میزان وقوع آن را کاهش دهند افزود: عموم مردم می‌توانند با نصب اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس نسبت به اخذ آموزش‌های پیشگیرانه کاربردی در این زمینه اقدام کنند.
انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار