کد خبر : 50413
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1399- 36: 17

سرپرست فرماندهی انتظامی فومن:

کشف ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در فومن

کشف ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در فومن

سرپرست فرماندهی انتظامی فومن گفت: ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

به گزارش گیلانستان سرهنگ عباس حقیقی‌نیا در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، فردی را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک مرغداری‌ متروکه کرده بود، شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با هماهنگی قضائی ماموران پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و متعلقات آن را کشف کردند.

سرهنگ حقیقی‌نیا با اشاره به اینکه در این رابطه متهم ۴۹ ساله دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی فومن مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی را گامی مؤثر در حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری داخلی عنوان کرد و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار