کد خبر : 99305
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402- 09: 17

کشف ۳۴ تن شن و ماسه غیرمجاز در سیاهکل

کشف ۳۴ تن شن و ماسه غیرمجاز در سیاهکل

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل، مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت‌زنی در این شهرستان ۳۴ تن شن و ماسه را که بدون مجوز قانونی از بستر رودخانه برداشت شده بود از چهار دستگاه کامیون کشف کردند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین امیدخواه فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل پیش از ظهر امروز در گفت‌وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه برخورد قاچاق و برداشت غیر قانونی شن و ماسه یکی از اهداف نیروی انتظامی است، اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی به طور مداوم در حال گشت‌زنی از معادن شن و ماسه بوده و با هر گونه برداشتن غیرمجاز و قاچاق به شدت برخورد می‌کنند.

 

وی با اشاره به کشف چهار دستگاه کامیون غیرمجاز شن و ماسه در سیاهکل گفت: مأموران انتظامی شهرستان سیاهکل هنگام گشت‌زنی در این شهرستان ۳۴ تن شن و ماسه را که بدون مجوز قانونی از بستر رودخانه برداشت شده بود از چهار دستگاه کامیون کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از توقیف کامیون حاوی شن و ماسه‌های غیرمجاز خبر داد و افزود: رانندگان ۳۲، ۳۵، ۳۹ و ۵۹ ساله این خودرو‌ها نیز با تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

امیدخواه با بیان اینکه نگهداری و حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن، به ویژه برداشت بی‌رویه شن و ماسه از بستر رودخانه یک وظیفه ملی و همگانی است، گفت: از مردم درخواست دارم در صورت مشاهده موارد مشابه، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار