کد خبر : 98937
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402- 25: 19

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد؛

کشف ۴۴ کیلوگرم مواد مخدر از خودروی ۴۰۵ در رودبار

کشف ۴۴ کیلوگرم مواد مخدر از خودروی ۴۰۵ در رودبار

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ علی احمدپور مواد مخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

 

وی با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و اقدامات فنی صورت گرفته با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) صحت موضوع برای پلیس محرز و مشخص شد، متهم مورد نظر در حال انتقال مواد مخدر به گیلان است.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از تحت نظر قرار دادن محورهای مواصلاتی و شناسایی خودرو پژو ۴۰۵ متهم در شهرستان رودبار خبر داد و گفت: این خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۴۲ کیلو و ۷۶۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک و ۵۰۰ گرم ماده روان‌گردان شیشه و یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف شد.

 

این مقام انتظامی به دستگیری متهم ۴۵ ساله و همدست ۳۸ ساله‌اش اشاره کرد و بیان داشت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار