کد خبر : 42258
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1398- 33: 18

فرمانده انتظامی رودبار:

کشف ۸ کیلو مواد مخدر صنعتی و ۴۲ دستگاه خودرو سرقتی در رودبار

کشف ۸ کیلو مواد مخدر صنعتی و ۴۲ دستگاه خودرو سرقتی در رودبار

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف هشت کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و ۴۲ دستگاه خودرو سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان سرهنگ حمیدرضا فیضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به کشف چند کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان اظهار کرد: مأموران انتظامی در هفته‌های گذشته با تشدید اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی ۴۲ دستگاه خودرو سرقتی را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این راستا ۴۹ سارق دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: سارقان خودروها را از استان گیلان و دیگر استان‌های کشور سرقت کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با تأکید بر هوشیاری بیشتر از سوی شهروندان و رعایت نکات ایمنی در راستای کاهش سرقت گفت: شهروندان به منظور پیشگیری از سرقت خودرو از پارک و رها کردن اتومبیل در نقاط خلوت خودداری کرده و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده از قبیل دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان و مجهز کنند.

فیضی از کشف هشت کیلو مواد مخدر صنعتی در رودبار خبر داد و بیان کرد: مأموران انتظامی ایست بازرسی رودبار در ایستگاه عوارضی محور جنوب به شمال به یک دستگاه خودروی اتوبوس که از مسیر جنوب به شمال در حال عبور بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از ساک مسافر در داخل صندوق اتوبوس چهار کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه و چهار کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین کشف شد، افزود: در این راستا یک متهم مرد ۲۷ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه اعتیاد زیبایی‌های زندگی را به یغما می‌برد، گفت: اعتیاد سرمنشاء بسیاری از آشفتگی‌ها و از هم گسیختگی‌های اجتماعی همچون طلاق، انحراف اخلاقی و نزاع‌های خانوادگی است لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه توزیع، فروش و حمل موادمخدر مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار