کد خبر : 100133
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402- 24: 18

کلنگ احداث پروژه ۴۴۰ واحدی مسکن پلیس گیلان به زمین زده شد 

کلنگ احداث پروژه ۴۴۰ واحدی مسکن پلیس گیلان به زمین زده شد 

کلنگ‌ احداث پروژه ۴۴۰ واحدی مسکن سازمانی پلیس گیلان روز یکشنبه با حضور مسئولان ارشد نظامی این استان در رشت به زمین زده شد.

به گزارش گیلانستان، فرمانده انتظامی گیلان در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه ۴۴۰ واحدی مسکن سازمانی پلیس استان با اشاره به پیشرفت خوب پروژه های منازل سازمانی و مسکن ملکی کارکنان پلیس گیلان گفت: پروژه ۴۴۰ واحدی مسکن سازمانی پلیس به صورت مشارکت در ساخت در قالب ۲۲ بلوک ۲۰ واحدی در پنج طبقه در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا می‌شود.

 

سردار عزیزالله ملکی افزود: رسیدگی به دغدغه‌های معیشتی کارکنان از تاکیدات مقام معظم رهبری و به عنوان یک اصل در برنامه‌ریزی‌های مسئولان ارشد فراجا و در راس آن مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح قرار دارد.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می شود که این پروژه در مدت ۲ سال به اتمام خواهد رسید تا شاهد بهبود معیشت کارکنان انتظامی در استان باشیم.

 

وی اظهار کرد: به اتمام رساندن پروژه‌های در دست احداث، نیازمند تامین مالی و برنامه‌ریزی است و امیدواریم با تعامل تمامی کارکنان واجد شرایط، وقفه‌ای در زمان برنامه‌ریزی شده برای احداث واحدهای سازمانی و مسکن ملی کارکنان پلیس ایجاد نشود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار