کد خبر : 77056
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1400- 30: 17

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان:

کلیدواژه اصلی وصیت نامه شهدا تبعیت محض از ولایت فقیه است

کلیدواژه اصلی وصیت نامه شهدا تبعیت محض از ولایت فقیه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان کلیدواژه اصلی وصیت نامه شهدا را تبعیت محض از ولایت فقیه دانست و گفت: امروزه مسئولان چنین رفتاری ندارند.

به گزارش گیلانستان، حسین مصطفی پور پیش از ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرکل سابق این مجموعه، اظهار کرد: وی برای جانبازان و ایثارگران تلاش کرد و در کار خود موفق بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص)، گفت: شهدای کشور دو امانت برای ما گذاشتند یکی راه و مکتب و دیگری خانواده معظم شهدا و جانبازانی که یادگار دوران جنگ تحمیلی هستند.

وی با بیان اینکه همه ما که در این جامعه کار و زندگی می‌کنیم وظیفه داریم که از امانات شهدا به خوبی پاسداری کنیم، افزود: مسئولان باید درباره تحقق آرمان‌های شهدا پاسخگو باشند.

مصطفی پور تصریح کرد: اگر وصیت نامه شهدا را مطالعه کنیم به یک کلیدواژه اصلی برمی‌خوریم و آن همراهی با امام (ره) بود و این موضوع خط قرمز آنها بود و این موضوع اهمیت رفتار ما با امام فعلی جامعه را نیز نشان می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه شهدا از ما انتظار دارند در تبعیت از ولایت کوتاهی نکنیم، عنوان کرد: شهدا سخنان امام را تفسیر به رأی نمی‌کردند و اطاعت محض داشتند اما امروز مسئولین چنین رفتاری با رهبری ندارند و گاهاً نظر خود را بر نظر ایشان ترجیح می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه شکست‌ها و به ثمر ننشستن اهداف در طول سال‌های انقلاب، ناشی از زمین گذاشتن حرف رهبری است، افزود: تمام توفیقات در حوزه‌های مختلف به دلیل پیروی از عین رهبری است.

مصطفی پور با تاکید بر اینکه کسی جز خانواده شهدا نمی‌تواند سختی و مشکلات آنها را درک کند، تصریح کرد: همه ما مدیون صبر و ازخودگذشتگی خانواده شهدا هستیم و امنیت و آرامش کشور ثمره صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه هر چقدر هم برای خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران کار کنیم باز هم بدهکار آنها هستیم، افزود: این افراد سال‌ها است که با سختی‌های به جا مانده از دوران دفاع مقدس می‌جنگند و این سختی‌ها با پول جبران نمی‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار