کد خبر : 34684
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397- 00: 12

کمک ۱۰۰ میلیون ریالی مردم انزلی به خانواده های نیازمند

کمک ۱۰۰ میلیون ریالی مردم انزلی به خانواده های نیازمند

۱۰۰ میلیون ریال کمک نقدی در قالب اجرای طرح نو ۹ به منظور تهیه لباس عیدانه برای نیازمندان شهرستان انزلی جمع آوری شد.

به گزارش گیلانستان پس از نتیجه موفق اجرای طرح نو در جمع آوری لوازم التحریر از سوی دوستداران فرهنگ و هنر در بندرانزلی در شهریور ماه امسال و برگزاری جشن شب یلدا برای سالمندان، این بار این گروه در اقدامی تحسین برانگیز برای تهیه لباس عید برای نیازمندان را پس از ۹ روز فعالیت شامگاه جمعه به پایان رساند.

فعالان این گروه مردمی با شعار «طرح نو، سال نو، لباس نو» به مدت ۹ روز اقدام به جمع آوری هدایای مردمی کردند تا لبخنده را در آستانه سال نو بر لبان خانواده‌های نیازمند بیاورند.

این حرکت مردمی از آن جهت دارای ارزش معنوی است که با وجود همه سختی‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی و جا ماندن مسئولان از قطار پرسرعت تورم و کندی در رفع مشکلات معیشتی مردم، باز این خود مردم بوده که همیشه ثابت کرده‌اند همواره پشت هم هستند و با وجود همه مشکلات اقتصادی در کنار هم خواهند بود.

کارگروه طرح نو از نهم تا ۱۷ اسفند ماه با دعوت از چهره‌های شاخص شهرستان انزلی در هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب پذیرای شهروندانی بودند که دوست داشتند فرزندان نیازمند این شهر ساحلی، نوروز امسال را با لباسی نو و لبی خندان در کنار خانواده‌های خود جشن بگیرند.

گروه طرح نو در ۹ روز فراخوان کمک به نیازمندان توانست ۱۰۰ میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری و به اندازه تهیه یک دست لباس کامل برای ۲۰۰ نفر جمع آوری کند.

همچنین در این مراسم علاوه بر اینکه نقاشی‌های دانش آموزان مدارس ابتدایی بندرانزلی به فروش گذاشته شد و عوائد حاصل از آن نیز به طرح نو و کمک به نیازمندان اختصاص یافت، چهره‌های شاخص ورزشی و فرهنگی و اجتماعی شهر ساحلی بندرانزلی همچون سینا قلی پور، محمد احمد زاده و مازیار زارع نیز حضور داشتند و استاد سید حسین قوامی آبکنار خواننده فولکلور اهل بندرانزلی و جواد سبک رو خواننده پاپ نیز به هنرنمایی پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار