کد خبر : 99239
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402- 45: 12

فرمانده سپاه قدس گیلان:

کنگره ملی شهدا باید به دور از جهت گیری سیاسی باشد

کنگره ملی شهدا باید به دور از جهت گیری سیاسی باشد

فرمانده سپاه گیلان با اشاره به استفاده از ظرفیت های حداکثری مردم در برگزاری کنگره ملی شهدا گفت: کنگره ملی شهدا باید به دور از جهت گیری سیاسی باشد.

به گزارش گیلانستان، سردار حمید دامغانی در نشست هماهنگی برگزاری دومین کنگره شهدای گیلان اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌های محتوایی، بازخوانی عملیات و رزمایش‌ها و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در کیفیت بخشی و ماندگاری اجلاسیه‌های شهرستانی کنگره ملی شهدای گیلان تأثیرگذار است.

 

وی با اشاره به اهمیت مردمی برگزار شدن دومین کنگره شهدای گیلان و ایجاد وحدت در استان افزود: اجرای برنامه‌ها می‌بایست با برنامه ریزی و اثرگذاری باشد.

 

سردار دامغانی، برپایی نمایشگاه آثار رسانه‌ای و مکتوب را یکی دیگر از عوامل اثرگذار در دومین کنگره شهدای گیلان دانست و تصریح کرد: با همراهی دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت اقشار مختلف مردم و محلات، می‌توانیم ماندگاری کنگره شهدا را افزایش دهیم.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کنگره ملی شهدا باید به دور از جهت گیری سیاسی باشد، افزود: برای تقویت انسجام و وحدت رویه در برگزاری دومین کنگره ملی شهدا، استفاده ازظرفیت‌های حداکثری مردم نقش بسزایی دارد.

 

وی همچنین، از تنظیم و ارائه برنامه‌های اجرایی کمیته‌ها، و نیز ارسال آن‌ها به دبیرخانه کنگره ملی شهدا گیلان برای هرچه بهتر برگزار شدن دومین کنگره ملی شهدای در استان خبر داد.

 

گفتنی است، اجلاسیه دومین کنگره‌ی ملی سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان، سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در رشت برگزار شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار