کد خبر : 45344
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398- 58: 16

سید ولی اله عظمتی:

کوچک شدن سفره‌های مردم با فساد، اختلاس و عملکرد ضعیف مسئولین/ وقتی گره ای از مشکلات مردم باز نشود چه تفاوتی دارد که مجلس اصلاح طلب باشد یا اصولگرا؟!

کوچک شدن سفره‌های مردم با فساد، اختلاس و عملکرد ضعیف مسئولین/ وقتی گره ای از مشکلات مردم باز نشود چه تفاوتی دارد که مجلس اصلاح طلب باشد یا اصولگرا؟!

فرماندار اسبق رشت گفت: فساد و اختلاس و زیاده خواهی های برخی افراد و همچنین عملکرد ضعیف برخی مسئولین در داخل کشور مزید بر علت شده است تا سفره های مردم کوچک و کوچک تر شود.

به گزارش گیلانستان، فرماندار اسبق رشت در دیدار با جمعی از جوانان فعال اجتماعی و سیاسی این شهرستان با تاکید بر ضرورت وحدت همه اقشار و جناح ها و طیف های سیاسی برای عبور از بحران اقتصادی کشور اظهار داشت: معیشت و اقتصاد خانوار ایرانی از استانداردها فاصله معناداری گرفته است و وضع موجود در شان ملتی که عزیزانشان را در راه اعتلای جایگاه ایران اسلامی فدا کرده اند نیست و نشان دهنده مشکلات عمیق مدیریتی در سطوح مختلف است.

ولی اله عظمتی با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: نقش تحریم ها در وضع موجود انکارناپذیر است اما این تمام ابعاد ماجرا نیست و فساد و اختلاس و زیاده خواهی های برخی افراد و همچنین عملکرد ضعیف برخی مسئولین در داخل کشور نیز مزید بر علت شده است تا سفره های مردم کوچک و کوچک تر شود و لازم می دانم از اقدامات دستگاه قضا برای برخورد با مفسدین اقتصادی قدردانی نمایم.

وی تصریح کرد: مشکل امروز مردم جناح سیاسی مسئولین نیست بلکه مردم انتظار دارند مسئولینشان با تمام توان در راه خدمت به مردم و باز کردن گره ای از مشکلاتشان گام بردارند و در کنار یکدیگر قرار بگیرند. زمانی که غیر از این مشاهده شود بذر ناامیدی در جامعه پاشیده می شود.

عظمتی افزود: عبور از وضع موجود نیازمند برنامه ریزی صحیح و مدون و بهره مندی از ظرفیت های صاحبنظران و متخصصین و اساتید دانشگاه فارغ از طیف و جناح سیاسی آنان می باشد. مگر می شود وجدان داشت اما دست روی دست گذاشت و با تقابل های جناحی، نظاره گر افزایش نرخ بیکاری جوانان و روی آوردن فرزندان تحصیل کرده این مرز و بوم به مشاغل کاذب و یا افزایش سن ازدواج و کوچک شدن سفره های مردم بود؟

فرمانده اسبق سپاه رشت در خصوص جایگاه مجلس به عنوان نهاد قانون گذاری کشور و نظارت بر نحوه اجرای آن توسط قوه مجریه بیان داشت: مجلس یازدهم پیش از هر اقدامی باید از تصمیمات جناحی پرهیز کند تا بتواند اقدامات مثمرثمری را از خود به یادگار بگذارد. طرح سوال، استیضاح و سایر ابزارهایی که در اختیار مجلس است نباید به عنوان اهرمی برای معامله و پیشبرد اهداف طیفی استفاده شود.

ولی اله عظمتی در پایان با اشاره به پیش بینی هایی که در خصوص ترکیب سیاسی مجلس آینده مطرح می شود خاطر نشان کرد: وقتی گره ای از مشکلات مردم باز نشود چه تفاوتی دارد که این مجلس اصلاح طلب باشد یا اصولگرا؟ امیدوارم روزی برسد که به جای چنین تحلیل هایی از یکدیگر بپرسیم مجلس آینده مجلسی خدمتگزار به ملت خواهد شد یا مجلسی مال اندوز و معامله گر؟ به نظر بنده روزی که نگاه همه ما به چنین مسائلی تغییر کند زمینه پیشرفت و رشد جامعه ایرانی بیش از پیش فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار