کد خبر : 83127
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401- 53: 10

گازسوز شدن بیش از ۸۰۰۰ خودرو در گیلان

گازسوز شدن بیش از ۸۰۰۰ خودرو در گیلان

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی منطقه گیلان از گازسوز شدن روزانه ۱۰ خودرو در گیلان خبر داد و گفت: از چهار خرداد سال ۹۹ تا امروز هشت هزار و ۸۸۸ تاکسی، خودرو‌های عمومی، وانت بار و مسافربر‌های شخصی گاز سوز شدند.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، مجتبی شکوری امروز در جمع خبرنگاران بیان اینکه روند گازسوز کردن خودروها در استان گیلان بسار مناسب است، اظهار کرد: گازسوز کردن خودروها یکی از راه‌های کاهش مصرف سوخت خودرو در کشور است که در گیلان این مهم در حال انجام شدن است.

 

وی از گازسوز شدن روزانه ۱۰ خودرو در گیلان خبر داد و افزود: روزانه ۱۰ خودرو در گیلان و هر ماه ۳۰۰ خودرو به صورت رایگان گازسوز می‌شود.

 

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی منطقه گیلان یکی از بیشترین متقاضیان گازسوز شدن خودرو در گیلان را خودروهای تاکسی برشمرد و گفت: از چهار خرداد سال ۹۹ تا امروز هشت هزار و ۸۸۸ تاکسی، خودرو‌های عمومی، وانت بار و مسافربر‌های شخصی گاز سوز شدند.

 

شکوری با بیان اینکه صاحبان خودرو‌های عمومی و وانت بار‌ها برای گازسوز کردن وسایل نقلیه خود به سامانه GCR.NIOPDC.IR مراجعه کنند تصریح کرد: ۹۵ درصد خودرو‌هایی که در سایت ثبت نام کردند به صورت رایگان تا امروز گاز سوز شدند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار