کد خبر : 74048
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400- 46: 15

استاندار در نشست با مجمع ایثارگران گیلان:

گزارش سه ماهه به مردم می‌دهم/ در انتصاب مدیران، دقت را فدای سرعت نمی‌کنیم

گزارش سه ماهه به مردم می‌دهم/ در انتصاب مدیران، دقت را فدای سرعت نمی‌کنیم

استاندار گیلان گفت: برای شناسایی و رفع مشکلات ، به صورت میدانی گام در عرصه نهاده و به مطالعه صرف گزارش ها اکتفا نکرده ام.

به گزارش گیلانستان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (شنبه) در نشست با مجمع ایثارگران استان؛ با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام، از ارائه نظرات پیشنهادی در این جلسه قدردانی و اظهار کرد که آنها را به برنامه مدیریتی خود الحاق و در کارگروه های تخصصی در بخش های مختلف صنعت، گردشگری، امور دانش‌بنیان و … استفاده می کند.

وی با بیان اینکه با توجه به رهنمودهای بر فرزانه انقلاب و بیانیه گام دوم، مسیر ما برای تعالی کشور و استان روشن است؛ ادامه داد: از توطئه های دشمنان نظام اسلامی، عبور کرده ایم و وظیفه همگان اینست که مردم را به آینده کشور عزیزمان، امیدوار سازند.

استاندار گیلان با ابراز تعجب از اینکه عده ای طی هشت سال گذشته سکوت کرده بودند، یادآور شد: چون اکنون به اهداف خود نرسیده اند، زبان به انتقاد گشوده اند!

وی با تأکید بر اهمیت کادرسازی با در نظر داشتن مولفه جوانی گفت: مدیرانی جهادی، مردمی و انقلابی می خواهیم و باید این امر را با دقت انجام دهیم نه آنکه دقت را فدای سرعت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طی هشت سال گذشته، نیروهایی داشته ایم که سرخورده شده یا منزوی گشته اند و در حال حاضر بانک اطلاعاتی مناسبی از منابع انسانی، تدوین کرده ایم و با استعانت از پروردگار و پشتیبانی های مردمی، خدمت به مردم را انجام می دهیم.

دکتر عباسی ایثارگری، روحیات ارزشی و بسیجی را جزو شاخصه های انتخاب مدیران و حرکت در مدار منویات رهبری معظم و سیاست های دولت مردمی را از مولفه های انتخاب مدیران برای خدمت شایسته به مردم عنوان کرد.

وی ادامه داد: در هر جایی که فرمانداری منصوب می شود، تأکیدم بر اینست که یک جوان مومن انقلابی در کنار خود داشته باشد و این، رویکرد کادرسازی است.

استاندار گیلان با تصریح اینکه به صورت میدانی در حال بررسی وضعیت استان هستم و به مطالعه صرف گزارش ها اکتفا نکرده ام، گفت: از توسعه اشتغال و افزایش تولید در راستای تحقق شعار رونق تولید و برنامه های دولت آیت الله دکتر رئیسی حمایت جدی می کنیم.

وی یادآور شد: از فعالیت های صورت گرفته، در قالب عملکرد سه ماهه به مردم شریف، گزارشی ارائه خواهم داد.
استاندار گیلان گفت: برای شناسایی و رفع مشکلات ، به صورت میدانی گام در عرصه نهاده و به مطالعه صرف گزارش ها اکتفا نکرده ام.
در جریان این نشست حاج بهبود نصیری جانباز ۷۰ درصد و دبیر مجمع ایثارگران استان و همچنین شماری از حاضران نیز نظرات خود را بیان داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار