کد خبر : 95619
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402- 13: 15

گیلان؛ پنجمین استان پرتردد کشور در تعطیلات آخر هفته

گیلان؛ پنجمین استان پرتردد کشور در تعطیلات آخر هفته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از تردد بالغ بر ۴۴۴ هزار خودرو در محورهای استان خبر داد و گفت: گیلان پنجمین استان پرتردد کشور بود.

به گزارش گیلانستان، غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان همزمان با تعطیلات دو روزه، اظهار کرد: در بازه ۱۰ لغایت ۱۳ مردادماه، در مجموع شاهد تردد ۴۴۴ هزار و ۵۴۰ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.

 

وی از ورود ۲۳۷ هزار و ۱۳۱ دستگاه وسیله نقلیه به استان طی چهار روز گذشته خبر داد و افزود: در مقایسه با مدت مشابه هفته قبل، ۱۵ درصد افزایش ورود به گیلان داشتیم.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین از خروج ۲۰۷ هزار و ۴۰۹ دستگاه وسیله نقلیه از استان خبر داد و تصریح کرد: شاهد افزایش ۳۳ درصدی در خروج از استان نسبت به مدت مشابه هفته قبل بودیم.

 

نیک فهم آزادراه قزوین رشت را پرترددترین محور ورودی استان دانست و خاطرنشان کرد: ۱۳۰ هزار و ۲۱۵ دستگاه وسیله نقلیه از محور آزادراه قزوین – رشت وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته کاهش هفت درصدی را نشان می دهد.

 

وی محورهای رامسر – چابکسر، اردبیل – آستارا و جاده قدیم قزوین – رشت را از دیگر محورهای ورودی استان با بیشترین تردد عنوان کرد و یادآور شد: طی این مدت گیلان از نظر تردد ورودی جایگاه هشتم را داشته و از نظر متوسط تردد در محورها پنجمین استان کشور بوده است.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار